سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خوزستان جایگاه نخست بیمارستان سازی تامین اجتماعی را دارد

پناهی زاده
شناسهٔ خبر: 3593441 -
اهواز - مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: با طرح هایی که هم اکنون در دست ساخت است، خوزستان جایگاه نخست بیمارستان سازی در سازمان تامین اجتماعی را دارد.

داریوش پناهی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون ۱۰ بیمارستان وابسته به تامین اجتماعی در سطح کشور در حال ساخت است که سه بیمارستان آن در استان خوزستان است. گسترش بیمارستان شوشتر هم در حال اجراست و در این رابطه خوزستان در سطح کشور جایگاه نخست بیمارستان سازی را به خود اختصاص داده و رکورد دار است.

پناهی زاده در تشریح اقدامات مهم مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در سال ۹۴ گفت: در سالی که گذشت توانستیم مجوز جذب و به کارگیری بالغ بر ۸۰ پزشک، دندانپزشک و داروساز اعم از پزشک عمومی و متخصص را برای استفاده در مراکز استان بگیریم که یکی از مهمترین اتفاقات خوب مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در این سال بود.

وی، کلنگ زنی و شروع به کار پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی دزفول و ادامه کار بیمارستان۱۶۰ تختخوابی آبادان را از دیگر اقدامات مهم مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در سال ۹۴ برشمرد و گفت: هم اکنون پروژه بیمارستان دزفول ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیمارستان آبادان نیز از وضعیت خوبی برخوردار است.

پناهی زاده، تسریع در ساخت بیمارستان امیرکبیر اهواز را مهمترین اقدام مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در سال گذشته برشمرد و گفت: راه اندازی این بیمارستان مهمترین اولویت ماست. با تجهیز و تکمیل این بیمارستان امیدواریم شاهد افتتاح و بهره برداری این پروژه در هفته دولت سال جاری خواهیم بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان، بهسازی و بازسازی مراکز درمانی را از دیگر اقدامات مهم مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در سالی که گذشت برشمرد و افزود: در سال ۹۴ حجم تجهیزات پزشکی که وارد استان شد بی سابقه بود. از جمله این تجهیزات می توان به دستگاه رادیولوژی، سیتی اسکن و ICU اشاره کرد.

پناهی زاده، راه اندازی طرح HIS بیمارستانی در تمام مراکز درمانی استان را از دیگر اقدامات مهم این مدیریت در سالی که گذشت برشمرد و گفت: در این طرح، پذیرش به صورت مکانیزه و آنلاین در مراکز درمانی صورت می گیرد و مراکز درمانی هوشمند می شوند. با راه اندازی این طرح هم اکنون آمار هر مرکز درمانی مانند نیاز دارویی و غیره به صورت آنلاین در اختیار مدیریت قرار می گیرد.

وی گفت: هم اکنون اکثر مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان مجهر به سیستم نوبت دهی تلفنی هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان، بهسازی و ارتقای طرح هتلینگ در تمام بیمارستان های استان را از برنامه های مهم مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در سال جاری برشمرد و گفت: در این طرح، شرایط بیمارستان از لحاظ محیط، بهسازی بخش ها، استانداردسازی، امکانات رفاهی و تجهیزات پزشکی مورد بررسی قرار گرفته و بهسازی و نوسازی می شوند.

پناهی زاده، رویکرد سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر در زمینه تخصیص اعتبارات به مراکز درمانی را با وجود مشکلات و تنگناهای مالی قابل توجه و بی سابقه دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد