سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

فعالیت رسمی بازارچه تجاری اروندکنار به زودی آغاز می شود

عزیز الله شهبازی فرماندار آبادان
شناسهٔ خبر: 3592551 -
آبادان - فرماندار آبادان گفت: با پیگیریهای مستمر استاندار خوزستان و کسب موافقت رئیس کل گمرک ایران با استقرار نماینده این سازمان در بازارچه مرزی اروندکنار، به زودی فعالیت رسمی از این بازارچه

عزیزاله شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر با اشاره به شعار امسال تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» افزود: خوزستان برای اجرای این شعار به عنوان استان پایلوت معرفی شده به همین دلیل یکی از محورهای مهم و اصلی آن، ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار به شمار می رود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته کار ساخت و افتتاح بازارچه مرزی اروندکنار (از توابع آبادان) با تلاش استاندار خوزستان به انجام رسید که برای راه اندازی و آغاز فعالیت رسمی آن نیاز به انجام یکسری اقدامات از جمله استقرار نماینده گمرک ایران در این بازارچه بود.

شهبازی تصریح کرد: خوشبختانه پیگیریهای مستمر استاندار خوزستان که علاقه زیادی به رونق کسب و کار دارند امروز به اعلام موافقت رسمی رئیس کل گمرک ایران بر استقرار نماینده این سازمان در بازارچه مرزی اروندکنار و شروع فعالیت تجاری از این بازارچه منجر شد.

فرماندار آبادان گفت: ظرف هفته آینده با ابلاغ رسمی این استقرار، فعالیت تجاری از مرز آبی اروندکنار به مبلغ ارزی پنج میلیون دلار در سال آغاز می شود.

شهبازی افزود: به طور قطع با این اقدام، کسب و کار اهالی رونق چشمگیری پیدا می کند و اوضاع معیشتی مردم رو به بهبودی می رود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تعدادی از واحدهای تجاری این بازارچه در اختیار متقاضیان قرار گرفت، اظهار کرد: با توجه به پیگیریهای مکرر استاندار خوزستان بر انجام این اقدام و تقدیر از رئیس کل گمرک ایران بر اعلام موافقت خود با استقرار نماینده این سازمان، امید می رود تا شیرینی و حلاوت این کار که در راستای تحقق و اجرای فرمان رهبری مبنی بر اقدام و عمل بوده به کام مردم منطقه خوش آید.

شهبازی تصریح کرد: فرصت ایجاد شده برای صادرات و واردات کالا از مرز آبی اروندکنار مغتنم است و امید می رود تا بهبود معیشت و زندگی مرزنشینان اروندکناری را موجب شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد