سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شادی هواداران تیم بسکتبال نفت آبادان در پی صعود تیم به فینال

آبادان - ایرنا - جمعی از هواداران تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، شامگاه جمعه با حضور مقابل هتل کیوان آبادان محل اقامت بازیکنان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به جشن و شادی پرداختند.

به گزارش ایرنا پس از صعود تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به دیدار فینال رقابت های لیگ برتر کشور، هواداران این تیم به جشن پایکوبی پرداختند.
در این آیین، بازیکنان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با حضور میان هواداران آبادانی در شادی آنها شرکت کردند.
محمد جمشیدی بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در گفت و گو با ایرنا گفت:خوشحالیم که شادی را به هواداران آبادانی هدیه دادیم و امیدواریم شادی مردم آبادان با کسب عنوان قهرمانی تکمیل شود.
وی اظهار داشت:تیم پالایش نفت، صعود به فینال را مدیون هوادارانش است زیرا آنها در طول لیگ این تیم را تنها نگذاشتند.
بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود:هدف ما کسب عنوان قهرمانی است و برای دست یافتن به آن، برابر پتروشیمی بندر امام بیش از پیش تلاش می کنیم.
آرن داودی دیگر ملی پوش تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نیز گفت:هواداران آبادانی مهم ترین سرمایه تیم بودند و با حمایت آنها به این مرحله رسیدیم.
وی اظهار داشت:در فصل جاری بازی های سختی پشت سر گذاشتیم ولی با صعود به فینال خستگی از تن بازیکنان خارج شد.
محمد حسن زاده دیگر بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نیز گفت:این تیم برای صعود به دیدار نهایی لیگ برتر تلاش زیادی کرد و تماشاگران قدرشناس آبادانی نشان دادند عاشق ورزش شهر خود هستند.
وی اظهار داشت:خواست هواداران آبادانی صعود به دیدار فینال لیگ برتر بود و ما برای تحقق این مهم، خود را به آب و آتش زدیم تا تیم شیمیدر را در تهران شکست دهیم.
حسن زاده افزود: در تهران با شرایط سختی که داشتیم با حمایت همین هواداران موفق به شکست شیمیدر شدیم و امیدواریم در فینال نیز سربلند خارج شویم.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با پیروزی برابر شیمیدر تهران موفق شد به دیدار نهایی این مسابقات صعود کند.
دیدار تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شده و تیم پتروشیمی بندر امام میزبان دو دیدار نخست این رقابت می باشد.
هر تیمی که در مجموع هفت دیدار فینال رقابت های لیگ برتر به چهار پیروزی دست یابد عنوان قهرمانی را کسب می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد