سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پیکار برادران آبی خوزستانی در اهواز؛ برادر مدعی ضعیف‌کشی کرد

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور

خبرگزاری فارس: پیکار برادران آبی خوزستانی در اهواز؛ برادر مدعی ضعیف‌کشی کرد

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور استقلال خوزستان با شکست تیم استقلال اهواز موقتا صدرنشین لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با چند دیدار آغاز شد و در یکی از حساس‌ترین دیدارها تیم‌های هم‌نام خوزستانی به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که تیم استقلال خوزستان برای رسیدن به صدر جدول و استقلال اهواز برای بالا آمدن از ته جدول به 3 امتیاز حساس نیاز شدید داشتند، جدال در نیمه اول نتیجه‌ای نداشت و تیم‌ها با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.

در این رقابت که نیمه اول آن هیجان چندانی نداشت و دو تیم در خلق موقعیت‌های خطرناک گلزنی موفقیت زیادی نداشتند، نزدیک به یک‌هزار هوادار در ورزشگاه تختی حاضر شد.

 برای تیم استقلال اهواز، احسان مرادیان، طالب ریکانی، عادل کلاه‌کج، میلاد پاک‌پرور، حمزه خضیراوی، مهدی اسلامی، میلاد ربانیپ‌فرد، مکی شریفی، علی هلیچی، پدرام اردلانی توسط سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی این تیم به زمین مسابقه فرستاده شد.
عبدالله ویسی در تیم استقلال خوزستان فرناندو خسوس، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، عقیل کعبی، حکیم نصاری، میثم دورقی، سیدجلال عبدی، فیلیپه، فرشاد سالاروند، رحیم زهیوی و حسن بیت‌سعید را به زمین فرستاد.

در دقیقه 41 تیم استقلال اهواز روی یک ضربه کرنر به گل رسید که با تشخیص داور خطای روی دروازه‌بان اعلام شد.

در آغاز مسابقه به‌دلیل درگذشت محمود بقال‌زاده پیشکسوت فوتبال خوزستان و مادر نعیم سعداوی یک دقیقه سکوت اعلام شد.

داوری این دیدار بر عهده علی صفایی بود و علیرضا ایلدروم، اسد حاج محمد و جواد محمدی وی را در امر داوری یاری کردند.

نیمه دوم این دیدار با چند شوت به دروازه و جریان بازی در وسط زمین ادامه پیدا کرد تا در دقیقه 68 پاس روح‌الله سیف‌الهی که در ابتدای نیمه دوم به‌جای رحیم زهیوی برایتیم استقلال خوزستان به زمین مسابقه وارد شد حسن بیت‌سعید را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن گلزن قدر این موقعیت را دانست و اولین گل مسابقه را وارد دروازه حریف کرد.

فرشاد سالاروند با خطای پشت محوطه جریمه روی عادل کلاه‌کج کارت زرد سوم خود را در این فصل گرفت و بازی بعد تیم خود را در برابر نفت تهران را از دست داد و خطای حاصل از این حرکت نیز توسط خود کلاه‌کج با ارتفاع زیادی به بیرون از زمین رفت.

علی اصغر عاشوری در دقیقه 78 به جای حکیم نصاری برای تیم استقلال خوزستان به زمین مسابقه آمد و در دقیقه 80 نیز رضا بهمئی برای تیم استقلال اهواز در ترکیب قرار گرفت.

در دقیقه 83 ضربه کاشته بازیکنان استقلال اهواز به روی دروازه استقلال خوزستان با برخورد به مدافع جلوی پای مهاجم این تیم قرار گرفت و با کم‌توجهی از محوطه 6 قدم به بیرون رفت.

حملات استقلال اهواز روی دروازه هم‌نام دیگر خوزستانی تا دقایق پایانی ادامه داشت ولی نتیجه‌ای برای این تیم قعرنشین جدول نداشت.

عادل مسعود‌فر در لحظات پایانی آخرین تعویضی استقلال اهواز بود.

رحیم زهیوی و علی‌اصغر عاشوری از استقلال خوزستان و حمزه خضیراوی از استقلال اهواز از دیگر بازیکنانی بودند که با کارت زرد داور جریمه شدند.

برای این دیدار 5 دقیقه زمان تلف شده اعلام شد و تیم‌ها در این زمان نیز نتیجه را تغییر ندادند.

استقلال خوزستان در لحظات پایانی وقت تلف شده چند حرکت خطرناک روی دروازه حریف خود انجام داد ولی راه به جایی نبرد.

تیم استقلال خوزستان با این نتیجه 46 امتیازی شد و موقتا بالاتر از استقلال تهران در صدر جدول قرار گرفت.

استقلال اهواز نیز با این شکست با 12 امتیاز در انتهای جدول یک گام به سقوط نزدیک‌تر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد