سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

۷ مورد امداد و نجات توسط آتش نشان اهواز در ۲۴ ساعت گذشته

آماده باش آتش نشانی در تهران
شناسهٔ خبر: 3591309 -
اهواز - مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: هفت مورد امداد و نجات توسط آتش نشان در ۲۴ ساعت گذشته در اهواز انجام شد.

مسعود حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در هفت منطقه از کلانشهر اهواز حوادثی رخ داد که با تماس تلفنی به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اطلاع داده شد و تیم های عملیاتی برای امداد رسانی به همشریان اعزام شدند.

وی افزود: این حوادث از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته تا ساعت پنج و ۱۷ دقیقه صبح امروز ادامه داشته و هشت خودروی امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز را به صورت مجزا راهی این محل ها کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان با میانگین سه دقیقه و با توجه به فاصله محل حوادث از ایستگاه های آتش نشانی خود را برای امداد و نجات به محل های گزارش شده رسانده و با استفاده از تجهیزات تخصصی خطراتی را که متوجه همشریان می شد، رفع کردند.

حق شناس بیان کرد: از این گزارش ها چهار مورد مربوط به حیوانات موذی می شد که باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان شده بود. دو مورد از آنها وجود مار و دو مورد دیگر مربوط به وجود سگ وحشی می شد که آسایش و سلامت شهروندان را به خطر انداخته بود.

وی عنوان کرد: یک مورد از حوادث مربوط به حبس شدن زنی در آسانسور می شد که آتش نشانان با اعزام به محل وی را از آسانسور خارج و در طی عملیات شخص گیر افتاده به سلامت از آسانسور خارج شد. علت این حادثه خرابی و سرویس نشدن دوره ای آسانسور اعلام شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز یادآور شد: دو مورد دیگر مربوط به محبوس شدن اشخاص در اتاق خانه بود که آتش نشانان با حضور در محل و استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات در این اتاق ها را باز و مجموعا هشت نفر را از محل های محبوس شده به سلامت خارج کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد