سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

چند خبر ورزشی از استان

یک خوزستانی به عنوان یکی از اعضای جدید فدراسیون تنیس آسیا منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، کامیار کیمیایی به عنوان عضو کمیته تنیس با ویلچر و تنیس ساحلی آسیا انتخاب شد.علاوه بر کیمیایی، سه ایرانی دیگر به عضویت فدراسیون آسیا درآمدند.این انتصاب‌ها به پیشنهاد مجید شایسته، رییس فدراسیون تنیس و با حکم آنیل خانا، رییس فدراسیون تنیس آسیا انجام شدند

اولین دوره مسابقات استانی سوارکاری استقامت خوزستان در سال 95 به میزبانی هیات سوارکاری شهرستان رامهرمز برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این مسابقه استقامت پنجشنبه و جمعه (نوزدهم و بیستم فروردینماه) به انجام میرسد. در این رقابت، نزدیک به 17 راس اسب از شهرهای اهواز، کارون، شوش، رامهرمز و مسجدسلیمان شرکت و در مسافتهای 40، 60 و 80 کیلومتر با یکدیگر رقابت می‎کنند.  این مسابقات برای نخستین بار است که در رامهرمز برگزار میشود.

دو خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال پنج نفره برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک 2016 ریو دعوت شدند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، حسین رجب‌پور و محمد حیدری از استان در این اردو شرکت می‌کنند. 13 ورزشکار به این مرحله از اردو دعوت شده‌اند.اردوی تیم‌ملی فوتبال پنج نفره از 22 تا 29 فروردین‌ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار خواهد شد.تیم‌ملی خود را برای حضور در پارالمپیک ریو آماده می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد