سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

چند خبر ورزشی

فولاد و صبا با تساوی بدون گل سال را آغاز کردند

 دیدار تیم های فوتبال راه آهن و فولاد خوزستان
شناسهٔ خبر: 3588877 -
اهواز - تیم های فولاد خوزستان و صبای قم با تساوی در نخستین بازی امسال خود، با تساوی بدون گل سال جدید را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز شنبه تیم های فولاد خوزستان و صبای قم در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: مهرداد طهماسبی، عبدالله ناصری (۴+۹۰- لئونارد مساریچ)، محمد اهل‌شاخه، بهمن کامل، امید خالدی، اکبر ایمانی، ماتیاس چاگو، امیرحسین فشنگچی، ساسان انصاری (۸۳- احمد عبدالله‌زاده)، مهرداد بایرامی (۶۶- اسماعیل شریفات) و دورگ کوئه‌ماها وارد میدان شد.

* صبای قم نیز در این دیدار با ترکیب: میلاد فراهانی، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، محمد امین آرام‌طبع، داود بهادری، ابوالفضل ابراهیمی، اکبر صادقی (۷۶- پیام صادقیان)، فرشید باقری (۸۲- سامان آقازمانی)، فرید بهزادی کریمی، محمد قاضی و محمد اوسانی‌کرد (۶۴- محمد بائوج رضایی) در برابر حریف صف آرایی کرد.

این بازی را سیدمهدی سیدعلی با کمک حسین طالقانی و قهرمان نجفی سوت زد و در این بازی به بهمن کامل و مهرداد بایرامی (فولاد) و محمدامین آرام‌طبع (صبا) کارت زرد نشان داد.

* باشگاه فولاد خوزستان هزینه خریداری بلیط تماشاگران حاضر در ورزشگاه غدیر را متقبل شده بود و طرفداران این تیم می‌توانستند بدون پرداخت پول بلیط وارد ورزشگاه شوند.

* فولاد خوزستان در این بازی در حالی وارد میدان شد که دراگان اسکوچیچ سرمربی، کوروش بختیاری زاده مربی و علیرضا سلیمی دروازه بان اصلی تیم غایب بودند. کرونو رندولیچ مربی بدنساز تیم فولاد خوزستان با حضور در منطقه فنی کنار زمین به راهنمایی بازیکنان فولاد می‌پرداخت.

* مهرداد طهماسبی دروازه بان جدید فولاد خوزستان که چند هفته قبل به خدمت گرفته شده بود، در این بازی برای اولین بار با پیراهن فولاد در لیگ برتر مقابل تیم سابقش به میدان رفته است.

* مهرداد جماعتی مدافع کناری تیم فولاد و از با تجربه ترین بازیکنان این تیم در این فصل که قبل از آغاز فصل، تیم های فراوانی خواهان جذب وی بودند، به تشخیص دراگان اسکوچیچ در لیست ١٨ فولاد حاضر نیست. او در این فصل ها بارها روی نیمکت فولاد نشست و امکان حضور در میدان را به دست نیاورد.

* پیش از شروع بازی بهمن کامل، امید خالدی، حسین ابراهیمی و امیر فشنگچی بازیکنان تیم فولاد خوزستان به سمت علی دایی سرمربی تیم صبا رفتند و از وی برای حضور در میدان رخصت گرفتند. از سوی دیگر فرید بهزادی کریمی، محمد اوسانی‌کرد، فیلیپه ماچادو و داود بهادری از تیم صبای قم نیز به سمت نیمکت فولاد رفتند.

* هواداران فولاد در این بازی نیز همانند همه بازی های خانگی خود، ایوب والی مدافع محروم خود را به شدت تشویق کردند. ایوب والی کاپیتان اصلی فولاد خوزستان به دلیل دوپینگ از بازی کردن در لیگ برتر محروم است.

* علی دایی سرمربی تیم صبا همانند همیشه در این بازی نیز به شدت به هر سوت داور علیه تیم خود اعتراض می کرد.

* امید خالدی بازیکن قدیمی و البته جوان فولاد در این بازی بازوبند کاپیتانی تیم را به بازو بسته بود.

اعتراضم به سرپرست فولاد بود/آقایان خود را هوادار پرسپولیس ندانند

علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبا
شناسهٔ خبر: 3588892 -
اهواز - سرمربی تیم فوتبال صبا قم گفت: علت اعتراضم در بازی با فولاد خوزستان به دلیل اعتراض های بی شمار سرپرست فولاد به داوری بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی شامگاه شنبه پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: هر دو تیم در این دیدار، بازی خوب و نزدیکی را به نمایش گذاشتند به همین دلیل تساوی به دست آمده نتیجه عادلانه ای است.

وی افزود: واقعیت این است که در این بازی دو تیم فرصت چندانی برای گلزنی به دست نیاوردند که بابت آنها حسرت بخورند هر چند ما برای کسب تساوی به اهواز نیامده بودیم و برای کسب هر سه امتیاز وارد میدان شدیم ولی به هر حال امروز موفق به این کار نشدیم.

دایی در خصوص اعتراضات بی شمارش به نماینده فدراسیون در جریان بازی گفت: اعتراض من به علت اعتراض های بی شمار سرپرست فولاد به داوری بود و من اعلام کردم وی نباید با اعتراض های خود بر جریان بازی و داور ی تاثیر بگذارد. ولی در کل قضاوت داور بازی در این دیدار تقریبا سنگین خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه تعطیلات متوالی به کیفیت بازی های لیگ برتر ضربه زده است، بیان کرد: شرایط به گونه ای شده که تیم ها بعد از انجام دو تا سه بازی، باید به تعطیلات بروند و این مسئله تیم ها و حتی هواداران را خسته کرده و این امر باعث کاهش کیفیت بازی های لیگ برتر شده است.

دایی همچنین در خصوص اظهارات سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران که گفته بود هر کس به این باشگاه تعصب دارد، نباید به دنبال دریافت طلب خود باشد نیز گفت: آقایان حتی وجاهت قانونی ندارند که بخواهم جواب سخنان آنها را بدهم. لازم است یک نکته را همین جا اعلام کنم که این آقایان خود را هوادار تیم پرسپولیس معرفی نکنند چرا که حساب آنها از این تیم جدا است.

سرمربی تیم صبای قم ادامه داد: حدود یک سال و نیم است که من پیگیر موضوع مالیات خود شده ام و این مسئله تازگی ندارد. چکی که آقایان من داده اند اکنون در اداره مالیات برگشت خورده و اگر لازم باشد تصویر چک را به همه نشان می دهم. حداقل در این مدت پنج نوبت با باشکاه پرسپولیس مکاتبه داشته ام ولی آنهایی که وجاهت قانونی اداره باشگاه را ندارند حتی به این نامه ها پاسخ نداده اند.

دایی عنوان کرد: نمی خواهم جواب برخی آقایان را بدهم. مثل آنها زیاد در این فوتبال ما آمده اند و رفته اند و اکنون کسی سراغی از آنها نمی گیرد. من خودم را عضوی کوچک از باشگاه پرسپولیس می دانم چرا که افراد زیادی هستند که بیشتر از من برای این تیم بازی کرده اند و خون دل خورده اند.

وی بیان کرد: من چه در دوران بازیگری و چه در زمان مربیگری با تمام وجود در خدمت پرسپولیس بوده ام ولی حالا برخی آقایان می آیند و در برابر من اینگونه صحبت می کنند و می خواهند با این سخنان پیش پا افتاده حقوق افراد را ضایع کنند. طبق قرراداد، باشگاه مکلف به انجام تعهدات خود در قبال من بوده است ولی حالا که آنها به تعهدات خود عمل نکرده اند مسئله دیگری است و به تعصب ربطی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز شنبه تیم های فولاد خوزستان و صبای قم در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

فولاد مشکل گلزنی دارد/تیم های ایرانی معضل هافبک طراح دارند

 دیدار تیم های فوتبال راه آهن و فولاد خوزستان
شناسهٔ خبر: 3588896 -
اهواز - مربی تیم فولاد خوزستان گفت: فولاد در گلزنی مشکل دارد و باید با انجام تمرینات، این معضل را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کورونو ملاد رندولیچ شامگاه شنبه پس از تساوی خانگی تیمش در برابر صبای قم در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: از نظر من فولاد در این بازی در هر دو نیمه، تیم برتر میدان بود. حق ما بود که در این بازی پیروز میدان باشیم ولی به نظر من بدشانس بودیم و به خوبی از موقعیت های پیش آمده بهره نبردیم.

 وی افزود: بازیکنان ما در این بازی برای کسب پیروزی تلاش فراوانی از خود نشان دادند و این موضوع ارزش بالایی برای کادر فنی دارد. در این دیدار تلاش بازیکنان فولاد به نتیجه مناسب نرسید به خصوص اینکه ما در گلزنی با مشکل مواجه هستیم و امیدواریم با تمرینات بیشتر بتوانیم این مشکل را در بازی های بعد حل کنیم.

رندولیچ بیان کرد: بازی صبای قم از امروز برای ما تمام شده است و ما اکنون به فکر بازی با سیاه جامگاه مشهد هستیم تا با کسب پیروزی در آن بازی امتیازات لازم برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی را به دست بیاوریم.

مربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به اینکه علت پر اشتباه ظاهر شدن مهاجمان فولاد چیست؟ گفت: اغلب بازیکنان ما جوان هستند و در پاس دادن و نواختن ضربات آخر، دچار اشتباه می شوند. فولاد خوزستان هم مثل خیلی از تیم های ایرانی در داشتن هافبک طراح و مهاجم گلزن دچار مشکل است و اکنون اغلب تیم ها با این مشکل مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز شنبه تیم های فولاد خوزستان و صبای قم در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

۲ بازیکن شاخص خود را در برابر استقلال تهران نداریم

دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان وسایپا
شناسهٔ خبر: 3588556 -
اهواز - قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: برای بازی با استقلال تهران، دو بازیکن شاخص خود را به همراه نداریم.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تمرینات استقلال خوزستان از چهارم فروردین آغاز شد که خوشبختانه تمرینات بسیار خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به بازی بسیار مهم استقلال خوزستان با هم نام تهرانی خود در این هفته رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور عنوان کرد: بازی فردای این دو تیم یک بازی ۶ امتیازی و حکم فینال برای هر دو تیم خواهد بود. با همه احترامی که برای تیم بزرگ استقلال تهران و هواداران بی شمار این تیم دارم اما ما فقط برای برد و کسب حداکثر امتیاز از این بازی به زمین خواهیم رفت.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: برای بازی فردا حسن سعیدی بهترین گلزن تیم و سیف الهی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت اما بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم که می توانند جایگزین آنها شوند و برای تیم مثمرثمر باشند.

پورکیانی عنوان کرد: از هواردان خوزستانی انتظار دارم با حضور پورشور و همیشگی خود یار دوازدهم ما باشند تا با کمک آنها بهترین نتیجه را کسب کنیم و در هر صورتی فقظ تیم خود را تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران روز یکشنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم می روند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد