سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

روز مادر از نگاه هنرمندان

گل فروشی

شناسهٔ خبر: 3587269 -
صفحه‌های اجتماعی آئینه‌ای از زندگی همه آدم‌هاست و هنرمندان هم از این قاعده مستثنی نیستند، در این میان، روز مادر بهانه‌ای شد که به صفحات شخصی هنرمندان سری بزنیم.

مجله مهر

احمد مهران‌فر: زیباترین حس زندگیَم... کودکِ تو بودن است
همیشه فقط برای تو کودک می مانم
همیشه چشم می گذارم 
اما تو هیچ وقت قایم نشو
هیچ وقت
روزت مبارک عشقم

مصطفی کیایی: روز زن و مادر به همه زنان مادران مبارک به خصوص مادر مهربانم

 

پوران درخشنده: روز زن،روزمادر،روز مهر ومهربانی واقعی بر شما زنان سرزمینم مبارک...

 

بهاره کیان‌افشار 

علی زندوکیلی: اَمــن تـرین آغــوش دنـیـا 
جــایـى که پـاک میشوم و آرام مـیگیرم 
آغوش مادرم ،تــمـام هـسـتـیــم
نــاردونــَم ،زاد روزت خــجــسـتـه

 

حامد کمیلی: مبارکتون باشه

شبنم مقدمی: روزِ میلادِ یکی از بهترین بندگان خدا...که از خوش طالعی ، به نام ما،به نام ِ"زن"...و به نام مادر سند زده اند...برای همهء زنان ِ این سرزمین،خجسته باشد...
عکس :ایران انتظام
پشت صحنهء سریال جلال الدین.پاییز نودویک.
توضیح : مادرانگی ای که در عکس موج می زند،دلیل انتخاب ِ آن برای این مناسبت است.این کودک فرزند من نیست.

 

پرویز پرستویی: مهربان مادر من
ای من از مهر تو، در جامه گرم
ای من از لطف تو، در بستر ناز
هرگز از دیده مرا دور مساز.

ای مرا مظهر ایمان و غرور
ای نگاه تو پر از گرمی و نور
ای صدای تو مرا روحنواز
هرگز از دیده مرا دور مساز.

داریوش فرضیایی: مادر من 
مادر من 
تو یاری و یاور من 
روزت مبارک نفسم.......

 

علی ضیا: ما کنار هم میخندیم
بی انکه گفته باشیم سیب

تو تمام روزهای همه ی سال منی
حضرت مادر

 

کمند امیرسلیمانی:  روز مادر همراه با مادر کار فرهنگى انجام میدیم و اومدیم سینما. البته که هر روز روز مادره ولى امروز تبریک ویژه به مادر عزیزتر از جانم و همه ماماناى خوب و مهربون

امیر جعفری: بانوان سرزمینم روزتان مبارک

شهرام حقیقت دوست: روزت مبارک فرشته ی زندگیم

سیدعلی صالحی: روز مادر و روز زن مبارک باد
نوکری مادرم افتخار منه

 

مهدی سلطانی: مادران! روزتان و هر روزتان فرخنده باد

بهناز جعفری: الان اغوش مادر...پراست ...از چه ؟

سپند امیرسلیمانی: به بهشت نمیروم اگر مادرم آنجا نباشد

بهاره رهنما: مامان قشنگم تو چشمهای تو عشق رو خوندم و یاد گرفتم قربون تمام مهربونی هات و لحظه هایی که قلبت بخاطر ما سه تا و همین طور بابام درد گرفت و اشک ریختی و نگران بودی مامانم از تو تلاش و مقاومت رو یاد گرفتم ، اینکه حقیقت همیشه راه خودش رو پیدا میکنه و اینکه بعد هر بار زمین خوردن باید فقط یک لبخند زد و گفت خب این بار از کجا شروع کنیم ؟ تو زنی هستی که من زندگی رو ازش یاد گرفتم تو قهرمان منی ...
روز زن تولد بانوی دو عالم و روز مادر رو تبریک میگم و از دور دست همه مامانای ایرانی خصوصا مامانم و مامان های گل دوستانم رو میبوسم

علی مسعودی: سلام دوستان جان .امروز اگه من میتونم ننه رو ببوسم و هنوز کنارم هست و هنوز وقتی میبینمش پایش رو میبوسم به خاطر دعاهای شما عزیزان هست ممنون که با دلهای پاکتون و از صمیم قلب برای سلامتی ننه دعا کردین و من روز مادر رو بهش تبریک گفتم .روز مادر بر تمام مادران ایران زمین تبریک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد