سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هوای خوزستان در اولین روز سال نو چگونه است؟

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی بارش باران و تگرگ و وقوع پدیده گرد و غبار در نخستین روز سال نو در استان خوزستان خبر داد.

کوروش بهادری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: بنا بر پیش بینی ها، از بعد از ظهر فردا (یکم فروردین ماه) انتظار ورود یک سامانه بارشی به استان خوزستان را داریم که این سامانه تا اواخر روز دوشنبه فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: انتظار می رود فعالیت این سامانه همراه با وزش باد، بارندگی و بارش تگرگ به ویژه در مناطق شمالی و مرتفع و شرق استان باشد.

بهادری ادامه داد: همچنین به دلیل وزش باد شدید در کشور عراق و همچنین در کشور ما، به احتمال زیاد چشمه های گرد و غبار فعال خواهند شد و در مناطق جنوبی و مرکزی خوزستان شاهد پدیده گرد و غبار خواهیم بود.

وی گفت: بدین ترتیب در نخستین روز سال نو، همزمان با بارندگی و بارش تگرگ در شمال و شرق و مناطق مرتفع خوزستان، در مرکز و جنوب استان پدیده گرد و غبار حاکم خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: به دلیل احتمال طغیان رودخانه ها، به مسافرانی که در استان خوزستان سفر می کنند توصیه می شود از نزدیک شدن به سواحل و رودخانه ها اکیدا خودداری کنند.

وی افزود: همچنین در این مدت خلیج فارس مواج خواهد بود و از مسافران و افرادی که از قایق های تفریحی استفاده می کنند می خواهیم که حتما تمهیدات ایمنی را در نظر گرفته و تا جایی که ممکن است در این مدت در دریا فعالیت نداشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد