سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شهردار آبادان:برای پرداخت حقوق کارکنان، مبلغی از اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند استفاده نکردیم

آبادان - ایرنا - شهردار آبادان گفت:برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری آبادان، مبلغی از اعتبارات عمرانی سازمان منطقه آزاد استفاده نکردیم، زیرا برای پرداخت حقوق، به بودجه این سازمان نیاز نداریم.

محمود رضا شیرازی شامگاه جمعه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در خصوص سخنان برخی از مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند مبنی بر اینکه اعتبارات عمرانی این سازمان برای پرداخت حقوق پرسنل شهرداری آباان هزینه شده است، افزود:شهرداری آبادان برای اجرای آسفالت برخی اماکن و خیابان های شهر، توافق نامه 100 میلیارد ریالی با سازمان منطقه آزاد اروند امضا کرد که 20میلیارد ریال آن مختص به آسفالت مدارس بود.
وی اظهار داشت:تاکنون، آسفالت مدارس انجام شده و پیمانکار نیز مبلغ هزینه شده را به صورت کامل در اختیار گرفته است که متاسفانه حاضر به ادامه کار نشد.
شهردار آبادان با انتقاد از سازمان منطقه آزاد اروند گفت:قرار دادن بودجه آن هم به صورت کامل در اختیار پیمانکار، اقدامی نادرست بود که از سوی سازمان منطقه آزاد اروند انجام شد و همین موضوع، تضعیف نظارت شهرداری را به همراه داشت.
شیرازی تصریح کرد:البته مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند متوجه این اشتباه شد و قرار شد از این پس شهرداری نظارت را خود به صورت جامع و کامل در اختیار گیرد.
شهردار آبادان افزود:پس از پایان تعطیلات نوروزی، اجرای آسفالت دوباره آغاز شده و مناطقی که نیاز به اجرای آسفالت دارد، مورد پوشش قرار می گیرد.
شیرازی گفت:شهرداری آبادان برای پرداخت حقوق کارکنان نیازی به اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند ندارد و از محل درآمدهای شهرداری حقوق و عیدی کارکنان پرداخت شد.
وی ادامه داد: شهرداری آبادان از محل درآمدهای خود حقوق بهمن و اسفندماه و عیدی کارکنان و همچنین قسمتی از بدهی های خود به پیمانکاران را پرداخت کرد.
شهردار آبادان افزود:سازمان منطقه آزاد اروند در روزهای اخیر یک ریال پرداختی به شهرداری آبادان نداشته است.
معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، سه شنبه هفته جاری در نشست خبری با رسانه های خوزستان عنوان کرده بود:برای آسفالت معابر و خیابان های آبادان بودجه 130 میلیارد ریالی در نظر گرفتیم که در اختیار شهرداری قرار گرفت که به دلیل استفاده از این بودجه در محل های دیگر از سوی شهرداری و اعتراض پیمانکاران به دلیل عدم دریافت مطالباتشان، پروژه نیمه کاره ماند.
موعود شمخانی گفت:قرار گذاشته بودیم، مشکل خیابان های مناطق امیرآباد، امیری و ذوالفقاری با این بودجه حل شود و تا پایان اسفندماه و حداکثر شب عید این کار به اتمام برسد، اما شهرداری مطالبات پیمانکاران را طبق دریافتی اش از سازمان منطقه ازاد اروند، تسویه نکرد و این پروژه عملا ناتمام ماند.
وی اظهار داشت:بر اسا اطلاعات به دست آمده، شهرداری با بودجه ای که سازمان منطقه آزاد اروند برای اجرای آسفالت مناطق مختلف این شهر در اختیار شهرداری آبادان قرار داد، حقوق کارکنان را پرداخت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد