سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تالاب بین‌المللی شادگان بزرگ‌ترین جاذبه طبیعی و گردشگری خوزستان است

خبرگزاری فارس: تالاب بین‌المللی شادگان بزرگ‌ترین جاذبه طبیعی و گردشگری خوزستان است

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شادگان گفت: تالاب بین‌المللی شادگان بزرگ‌ترین جاذبه طبیعی و گردشگری خوزستان به شمار می‌آید.

ناظم ثبوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی، اظهار کرد: شادگان ظرفیت اسکان 300 نفر مسافر در روز را دارد.

وی افزود: ستاد اسکان شادگان هر ساله برای تعداد حدود 300 نفر در روز تدارک دیده است و ضمن اینکه بسیاری از مسافران نوروزی میهمان مردم خوب و مهمان‌نواز شهر در منازل هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شادگان در ادامه گفت: در بخش دارخوین به علت تردد زیاد در محور اهواز، آبادان و اهواز، خرمشهر و نزدیکی به این شهر‌ها پذیرای بیش از یک‌هزار نفر در اردوگاه ساحلی، اردوگاه هلال‌احمر و کمپ چادری هستیم.

وی از تالاب بین‌المللی شادگان نیز به عنوان بزرگ‌ترین جاذبه طبیعی و گردشگری خوزستان یاد کرد و افزود: این جاذبه طبیعی در ایام مختلف سال مورد استقبال مسافران و گردشگران بسیار زیادی از شهرهای کشور است.

ثبوتی در پایان عنوان کرد: شادگان به‌عنوان یکی از مقصد کاروان‌های راهیان‌نور، گردشگران و مسافران نوروزی به شمار می‌رود که با وجود جاذبه‌ گردشگری زیبا همه‌ ساله و در طول سال پذیرای مهمانان نوروزی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد