سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

طبیعت تکانی با دستان فرهنگیان

خبرگزاری فارس: طبیعت تکانی با دستان فرهنگیان

با توجه به فرا رسیدن سال نو، گروهی از دانشجویان فرهنگی ایذه به‌مانند سایر شهروندان اقدام به جمع‌آوری زباله کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، با توجه به اینکه ساعاتی بیش به لحظه تحویل سال نو باقی نمانده است و تمام هموطنان تقریبا کار خانه‌تکانی را به پایان برده‌اند، نکته‌ای که باید در این محور فراموش نشود خانه تکانی طبیعت و پاک‌سازی آن است.

در چند سال اخیر افرادی که به صورت خانوادگی و یا دوستانه در فضای مجازی حضور داشته‌اند با انجام فعالیت‌های فرهنگی که زمینه‌ساز حرکت‌های جدید و مثبت مردمی بود، با حرکت در دامن طبیعت اقدام به جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر به‌ویژه در اماکن گردشگری و پر بازدید این منطقه کرده و یک شیوه نوین را برای زیباسازی محیط در کار خود قرار دادند.

این کار امسال به‌صورت فعال‌تر حتی در محلات و پارک‌های شهر رونق بیشتری گرفت و تمام افراد در سنین مختلف به‌صورت روزانه به این‌کار پرداختند و تقریبا این امر به یکی از کارهای روزانه این افراد تبدیل شد.

بر این اساس، در ماه گذشته شهرداری ایذه با انجام برنامه‌ای با نام پنجشنبه‌های بدون زباله ایذه، سعی در اختصاص یک روز به‌عنوان روز پاک‌سازی شهر توسط مسئولان و مردم داشتند.

به پیرو برنامه‌های صورت گرفته ظهر امروز گروهی از دانشجویان و معلمان شهرستان برای آماده‌سازی و زیباسازی محیط باستانی اشکفت سلمان در 3 کیلومتری شهر ایذه، اقدام به جمع‌آوری زباله کرده و از مردم و مسافران نیز درخواست کردند تا با انتقال زباله‌های خود به سطل‌های زباله سعی در همراهی حامیان و دوست‌داران محیط‌زیست داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد