سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

برگزاری کنسرت پاپ در سالنی غیراستاندارد به قیمت سود میلیاردی از مردم آبادان و خرمشهر!

خبرگزاری فارس: برگزاری کنسرت پاپ در سالنی غیراستاندارد به قیمت سود میلیاردی از مردم آبادان و خرمشهر!

با وجود تاکید چند باره ائمه جمعه آبادان و خرمشهر در خصوص عدم برگزاری کنسرت‌های موسیقی مختلط اما بار دیگر دلالان هنری درصددند با برگزاری کنسرت در سالن‌های غیراستاندارد میلیاردها تومان پول از مردم محروم آبادان و خرمشهر را به جیب بزنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، معاونت فرهنگی منطقه آزاد اروند در اقدامی سئوال‌برانگیز همزمان با ورود کاروان‌های راهیان‌نور و به بهانه عید نوروز با جمع کردن بساط جشن‌های نشاط اجتماعی که به صورت رایگان برای عموم مردم برگزار می‌شد مجوز برگزاری چند کنسرت موسیقی پاپ را از روز دوم فروردین صادر کرده که سئوال‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

هزینه بلیط این کنسرت‌ها در حالی از قیمت 80 هزار تومان تا 30 هزار تومان در نظر گرفته شده که با توجه به بزرگ بودن سالن نمایشگاه منطقه آزاد اروند و غیراستاندارد بودن این سالن برای انجام اینگونه برنامه‌ها و ظرفیت بالای هر سانس، میلیاردها تومان سود را برای دلالان هنری در این روزها رقم خواهد زد.

بنا به اعلام متولیان برگزاری این کنسرت‌ها در هر سانس بیش از 45 ردیف در نظر گرفته شده که در هر ردیف بیش از 34 صندلی در نظر گرفته شده است.

قیمت بلیط در هفت ردیف اول 80 هزار تومان در نظر گرفته شده است که با در نظر گرفتن 34 صندلی در هر ردیف به شکل تقریبی میزان درآمد به دست آمده در هر سانس معادل 77 میلیون تومان خواهد بود.

با این حال مردم محروم آبادان و خرمشهر که از فقدان امکانات تفریحی و سرگرمی به شدت در مضیقه هستند و در سال‌های اخیر منطقه آزاد اروند که مهم‌ترین بنگاه اقتصادی درآمدزا به شمار می‌آمد هیچ مکان تفریحی را در مجموعه دو شهر آبادان و خرمشهر ایجاد نکرده است.

به هر حال با توجه به اعتراض اکثر مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور آبادان و خرمشهر و همچنین ائمه جمعه با بصیرت این دو شهر، نسبت به برگزاری هرگونه مراسم‌هایی که تنها عایدی آن به جیب زدن میلیاردها پول توسط دلالان و فرصت‌طلبان هنری است باید دید که امکان برگزاری کنسرت‌های سئوال‌برانگیز در منطقه آزاد اروند وجود خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد