سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

احیای کارون از شمال استان تا خلیج‌فارس به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: احیای کارون از شمال استان تا خلیج‌فارس به تصویب رسید

استاندار خوزستان گفت: طرح احیا کردن کارون از شمال استان تا ورودی به خلیج‌فارس به مرحله اجرایی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه رضایت خداوند رضایت مردم است اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر رضایت‌مندی مردم، در نهایت کارنامه خوبی نیز از ما به‌جای بماند.

وی با اشاره به کمبود اعتبار امسال در ادارات استان افزود: در برخی زمان‌ها و شرایط تخصیص اعتبار از 50 درصد تخصیص شده در زمان نقدینگی تنها 30 درصد تحویل داده می‌شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه برنامه‌ریزی منظم و منسجم باعث کاهش انحرافات خواهد شد، اضافه کرد: انجام برنامه‌ریزی‌های منظم نیز باعث افزایش بهره‌وری و استفاده از امکانات خواهد شد.این مسئول با اشاره به اینکه طرح احیا کردن کارون از شمال استان تا ورودی به خلیج‌فارس به مرحله اجرایی رسید، خاطرنشان کرد: این طرح در گذشته همیشه به صورت یک رؤیا بوده است ولی انجام برنامه‌ریزی‌های منظم و دقیق باعث به موفقیت رسیدن آن شد و اینک برای اجرای آن اعتباری 9 هزار میلیاردی را کسب کردیم.

مقتدایی با بیان اینکه پرداخت گوشه‌ای از اعتبارات نیز باعث ایجاد حرکت برای ادامه کار می‌شود، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در صورت داشتن اصلاح برای برنامه ایجاد شده می‌تواند آن را لحاظ کرده و اعضای آن نظرات کارشناسی خود را ارائه دهند.

وی اضافه کرد: اعضای شورای آموزش و پرورش باید قبل از تشکیل دادن جلسات، نشست هم‌اندیشی خود را انجام دهند و در این نشست از ایده‌ها و حضور معلمان، انجمن اولیا و... استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد