سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

امسال کم حادثه ترین چهارشنبه سوری با همکاری مردم خوزستان رقم خورد

شناسه خبر: 1029713 سرویس: استانها
موسوی معاون انتظامی ناجا خوزستان

معاون اجتماعی ناجا خوزستان گفت: با تدابیر مناسب دستگاههای امدادی، ناجا و سایر دستگا‌ه‌های مسئول در کنار فضاسازی مناسب رسانه‌ها امسال به نسبت سالهای گذشته در خوزستان شاهد چهارشنبه سوری بدون مشکلی بودیم.

سرهنگ سیدرحمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به همکاری مناسب مردم خوزستان در شی چهارشنبه آخر سال اظهارداشت: بحمدالله در سراسر خوزستان یکی از کم حادثه ترین شبهای چهارشنبه آخر سال را شاهد بودیم.

وی افزود: با تدابیر مناسب دستگاههای امدادی، ناجا و سایر دستگا‌های مسئول در کنار فضاسازی مناسب رسانه ها امسال به نسبت یالهای گذشته در خوزستان شاهد چهارشنبه سوری بدون مشکلی بودیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: از همکاری مردم و به ویژه خانواده ها در استان خوزستان تشکر می کنیم و امیدواریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در ایام سفرهای نوروزی شاهد نوروز کم حادثه ای نیز باشیم.

وی با اشاره به سوانح رخ داده در شب گذشته در خوزستان گفت: سوانحی که در اهواز و سایر شهرهای خوزستان رخ داد از سالهای گذشته بسیار کمتر بود که این موضوع با همکاری مردم و همه دستگاه‌ها حاصل شد.

به گزارش تسنیم در سالهای گذشته به دلیل شدت حوادث رخ داده در چهارشنبه سوری شاهد ؟آن بودیم که در اهواز محدودیتهای ترافیکی در برخی خیابانهای شهر وضع می شد که امسال با تدابیر اتخاذ شده هیچگونه محدودیت ترافیکی نیز اجرا نشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد