سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

جوانان و نوجوانان عمده مصدومان چهارشنبه سوری اهواز بودند

رییس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز از مراجعه 13 مصدوم سوختگی در اثر حوادث شب چهارشنبه‌سوری به این بیمارستان خبر داد.
 

دکتر زهرا بزرگ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: از شب گذشته تاکنون 13 بیمار سوختگی با طیف سنی 4 تا 45 سال که در اثر حوادث شب چهارشنبه سوری دچار مصدومیت شده‌اند، جهت درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان این‌که جوانان و نوجوانان 15 تا 25 ساله عمده مصدومان سوختگی‌ها را شامل می‌شوند، افزود: درصد سوختگی 13 بیماری که به بیمارستان سوانح و سوختگی مراجعه کردند، بین 4 تا 40 درصد بوده است.

رییس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز عنوان کرد: از میان 13 مراجعه‌کننده، 2 مصدوم با سوختگی‌های 7 و 40 درصد از نوع سوختگی درجه 2 عمیق از ماهشهر به بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز اعزام شدند. این دو بیمار اکنون بستری هستند.

وی افزود: 11 مراجعه‌کننده دیگر از شهر اهواز بوده به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

بزرگ‌زاده با بیان این‌که عمده سوختگی‌های حوادث شب گذشته در ناحیه سر، صورت، دست و پاها بوده است، گفت: تعداد مراجعه‌کنندگان سوختگی به دلیل این‌که مراسم چهارشنبه‌سوری تا چند روز آینده نیز ادامه دارد، متغیر خواهد بود و ممکن است بیماران سوختگی دیگری نیز به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد