سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دستگیری عوامل تیراندازی به ترانس‌های برق در رامهرمز

خبرگزاری فارس: دستگیری عوامل تیراندازی به ترانس‌های برق در رامهرمز

فرماندار رامهرمز از دستگیری عوامل تیراندازی به ترانس‌های برق این شهر خبر داد.

مصطفی سمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: چند شب گذشته در این شهر چهار موتورسوار با اسلحه اقدام به تیراندازی به‌سمت ترانس‌های برق سطح شهر کردند که منجر به وارد شدن خسارات زیادی به شبکه برق این شهر شد.

وی ادامه داد: پس از این حادثه نیروهای انتظامی، بسیج و امنیتی تلاش‌های مستمر و پیگیرانه خود را در شناسایی و دستگیری افراد مهاجم آغاز کردند.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: در مدتی بسیار کوتاه این افراد شناسایی شدند و اقدامات دستگیری آنها آغاز شد که در اقدامی بسیار هوشمندانه عوامل تیراندازی دستگیر شدند.

وی افزود: با توجه به این که خسارات بسیار زیادی این افراد به شبکه برق شهر رامهرمز و احتمالا وسایل خانگی مردم وارد کردند، باید پاسخ‌گوی خسارات وارده و استرسی که به مردم وارد شد و همچنین اقدام ضد اجتماعی و امنیتی خود باشند.

سمالی همچنین گفت: نیروهای انتظامی، بسیج، امنیتی و قضایی شهرستان با اقتدار کامل با هر نوع هنجار‌شکنی از سوی هر گروه، دسته و یا افرادی که باشد به‌شدت برخورد خواهند کرد و اجازه نخواهند داد آسایش و امنیت مردم به خطر بیفتد.

فرماندار رامهرمز در پایان ضمن آرزوی سالی خوش برای مردم، فرا رسیدن عید باستانی نوروز را به مردم این شهرستان تبریک گفت و تاکید کرد: رامهرمز یکی از شهرهایی است که دارای مردمی با اصالت، با صفا و صمیمی است و هرگز اجازه نخواهند داد که افرادی خام اندیش، آسایش آنها را برهم بزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد