سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کتاب راهنمای شهدای دزفول به عنوان اثر برگزیده سال خوزستان انتخاب شد

کتاب ///

شهردار دزفول گفت: کتاب راهنمای شهدای دزفول، در بخش دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به عنوان اثر بر‌تر سال استان خوزستان انتخاب و در مراسم اختتامیه از نویسنده این اثر تجلیل و تقدیر شد.

محمد رضا کرمی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در دزفول اظهار داشت: توجه به فرهنگ وقف یک نیاز مهم اجتماعی و رویکرد مهم فرهنگی و اسلامی در رشد و توسعه عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: جذب و توسعه فرهنگ وقف علاوه بر اینکه دارای اجر معنوی است موجبات تفقویت باوررهای اسلامی و انقلابی را در جامعه به نحوی مطلوب فراهم می‌کند.

شهردار دزفول عنوان کرد: هم چنین کتاب راهنمای شهدای دزفول، به عنوان اثر برگزیده سومین دوره جشنواره کتاب استان خوزستان معرفی شد.

وی گفت: این کتاب اثر نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس منوچهر مهدی‌پور بوده که در سال 1393 به همت شهرداری دزفول و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری توسط انتشارات نیلوفران به چاپ رسیده است.

کرمی‌نژاد بیان کرد: کتاب راهنمای شهدای دزفول، در بخش دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به عنوان اثر بر‌تر سال استان خوزستان انتخاب و در مراسم اختتامیه از نویسنده این اثر تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

وی گفت: پرنده سهره از جمله پرندگان وحشی زیبا و آوازخوان بوده که هرگونه صید و زنده­گیری آن نیازمند اخذ مجوز لازم از سازمان حفاظت محیط زیست است و از هرگونه زنده­گیری پرنده مذکور جلوگیری به عمل می‌­ آید.

قلی‌نژاد بیان کرد: هم چنین با هدف گسترش درختکاری و فضای سبز در بخش زاگرس شهرستان دزفول اجرای طرح جنگلانه از سوی اداره حفاظت محیط زیست دزفول با همکاری اهالی روستای پامنار بخش شهیون در منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب دزفول آغاز شد.

وی افزود: در این طرح نهال درخت بومی کُنار توسط محیط ­بانان و اهالی روستای پامنار در منطقه کشت گردید.

شهردار دزفول عنوان کرد: هم چنین با هدف گسترش فرهنگ وقف و توسعه این فرهنگ اسلامی و اجتماعی یک باب نمازخانه در بوستان سلامت توسط شهروند خیر دزفولی وقف شد.

وی گفت: با توجه به نیاز اماکن عمومی به خصوص پارک‌ها به وجود محلی مناسب جهت برپایی فریضه الهی نماز، ساختمانی به مساحت 88 متر مربع به همراه چهار چشمه سرویس بهداشتی و دو وضوخانه مردانه و زنانه در پارک سلامت با هزینه ایی بالغ بر 900 میلیون ریال ساخته و در اختیار شهرداری دزفول قرار گرفت.

کرمی‌نژاد اظهار کرد: در کنار این نمازخانه یک باب اتاق نگهبانی به منظور استقرار فردی جهت رسیدگی به امورات نمازخانه و پارک نیز احداث شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد