سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هوای اهواز و مشهد ناسالم است

تهران-ایرنا-مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور امروز سه شنبه اعلام کرد:هوای اهواز و مشهد ناسالم است و هوای کلان شهرهای تهران، کرج، اراک، تبریز، اصفهان و شیراز در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش گروه علمی ایرنا ازمرکز کنترل و پایش محیط زیست، براساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده است، تحلیل وضعیت گرد و غبار از ساعت 8 صبح 24 اسفند ماه تا 8 صبح 25اسفند، به دلیل پوشش ابر که از بیشتر نقاط کشور عبور می کند، امکان پذیر نبود.
از ساعت 10 صبح روز گذشته یک چشمه گرد و غبار در شرق کشور سوریه تشکیل شد که با توجه به باد غالب منطقه به سمت شرق حرکت کرد و اوایل صبح امروز از مرز ایران در محدوده استان های شمال غربی عبور و تا 8 صبح کمی داخل کشور نفوذ کرد.
مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران 4 متر بر ثانیه ( 14 کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی حدود 5 کیلومتر و رطوبت نسبی 67 درصد است.
وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران بارش باران با بیشنه دمای 18 و کمینه دمای 10 درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است.
آزادی گفت: هوای تهران برای 24 ساعت اول نیمه ابری تا ابری در پاره ای نقاط بارش باران و 48 ساعت بعدی نیمه ابری تا ابری در پاره ای نقاط بارش باران یا برف پیش بینی شده است، دمای کنونی تهران 13 درجه سانتیگراد و جهت باد جنوب غربی گزارش شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد