سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

درآمدهای خوزستان به 4600 میلیارد تومان رسید/اختصاص 240 میلیارد تومان برای کنترل گردوغبار

خبرگزاری فارس: درآمدهای خوزستان به 4600 میلیارد تومان رسید/اختصاص 240 میلیارد تومان برای کنترل گردوغبار

استاندار خوزستان گفت: با توجه به آمار درآمدهای استان به 4600 میلیارد تومان رسیده است. و 375 میلیارد تومان مازاد بر آن است که به دنبال برگرداندن بخش زیادی از این مازاد هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های گردشگری در خرمشهر اظهار کرد: امروز با سرمایه 200 میلیارد ریالی پروژه‌هایی چون مجتمع تجاری، اداری و پزشکی را افتتاح کردیم.

استاندار خوزستان افزود: از آنجایی که افتتاح این پروژه‌ها با مشارکت بخش‌های خصوصی بود، بسیار مهم برشمرده می‌شود که سبب موفقیت روزافزون در بحث اقتصاد استان می‌شود.

وی این پروژه‌ها را دسترسی آسان مردم به خدمات پزشکی و تفریحی خواند و گفت: ما با افتتاح این پروژه‌ها به دنبال وارد کردن سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی در استان خوزستان هستیم و امیدواریم این پروژه‌ها توقف نکند، و روز به روز توسعه یابد.

مقتدایی خاطرنشان کرد: با توجه به آمار درآمدهای استان به 4600 میلیارد تومان رسیده است و 375 میلیارد تومان مازاد بر آن است که به دنبال برگرداندن بخش زیادی از این مازاد هستیم.

وی در خصوص رودخانه کارون خرمشهر تصریح کرد: یکی از موفقیت و پیشرفت‌های استان، لایروبی رودخانه کارون بود که تا دهانه بهمن‌شیر با اعتبار 9 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

استاندار خوزستان در خصوص پدیده گرد و غبار که سال‌هاست دامن‌گیر مردم خوزستان شده تصریح کرد: خوشبختانه پدیده گرد و غبار نسبت به سال‌های قبل کاهش یافته است. دولت هم برای کنترل این پدیده اعتباری به ارزش 240 میلیارد تومان را در سال 95 در نظر گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد