سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کاهش 4 درصدی تورم و نرخ بیکاری در خوزستان

خبرگزاری فارس: کاهش 4 درصدی تورم و نرخ بیکاری در خوزستان

استاندار خوزستان گفت: با اقدامات صورت گرفته در سطح خوزستان شاهد کاهش چهار درصدی ضریب بیکاری در استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی در نشست شورای اداری استان که دوشنبه شب با حضور وزیر اطلاعات در استانداری به پایان رسید با اشاره به فعالیت دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و... اظهار کرد: امنیت موجود در کشور به‌دلیل اقدامات آشکار و غیر آشکار ماموران و نیروهای خدمتگزار مردمی و امنیتی است.

وی افزود: نکته با ارزش و والایی که در استان خوزستان وجود دارد امنیت بالای سایر اقوام حاضر در آن است.

استاندار خوزستان با اشاره به همکاری و موفقیت شورای تامین استان در کنار نهادهای نظامی و امنیتی خاطرنشان کرد: به برکت این همکاری و تعامل میان این نهادها است که امروز هیچ‌کسی قادر به وارد کردن خدشه به امنیت مردم نیست.

مقتدایی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته در سطح خوزستان شاهد کاهش چهار درصدی ضریب بیکاری در استان هستیم، تصریح کرد: با بررسی‌ها و نتایج به‌دست آمده، تورم خوزستان چهار درصد پایین‌تر از کشور نشان داده می‌شود.

وی با اشاره به درآمدهای استانی گفت: این درآمدها امسال به 46 هزار میلیارد رسید که نصف آن مربوط به استان و نیم دیگر ملی بوده است.

مقتدایی با بیان اینکه 750 میلیارد ریال درآمد مازاد در خوزستان وجود داشت، ادامه داد: این یک موفقیت بزرگ برای همه مجموعه‌های استان خوزستان به‌حساب می‌آید.

وی با اشاره به طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان عنوان کرد: اینک حدود 10 هزار نفر در قالب این طرح در استان به فعالیت و کار مشغولند و طرح نیز با کمترین تعارض در حال اجرایی شدن است.

مقتدایی اضافه کرد: طرح 550 هزار هکتاری با ایجاد یک زیربنا برای تمام کشور، با قدرت و توانایی ادامه خواهد یافت و از این‌رو در آینده در استان خوزستان شاهد یک تغییر اقتصادی خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد