سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدارهای پلیس خوزستان برای شب چهارشنبه‌سوری

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از چهارشنبه آخر سال به نکات و هشدارهای پلیسی توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، سرهنگ سیدرحمان موسوی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال به خصوص چهارشنبه آخر سال و برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری توسط برخی از شهروندان، رعایت نکات و توصیه‌هایی جهت پیشگیری از حوادث ناشی از چهارشنبه آخر سال ضروری است.

وی افزود: از خانواده‌ها می‌خواهیم ضمن کنترل فرزندان خود به این نکته توجه داشته باشند که برگزاری مراسم چهارشنبه سوری به صورت کوچه‌محور و در مقابل منازل انجام شود و برگزاری این مراسم در میادین و سایر مناطق ممنوع است.

موسوی گفت: حادثه برای هر کسی اتفاق می‌افتد و در برخی حوادث، متاسفانه افرادی کشته شده یا به شدت آسیب می‌بینند، می‌توان با هوشیاری و رعایت توصیه‌ها و هشدارهای پلیس از بروز اغلب حوادث از جمله حوادث چهارشنبه آخر سال جلوگیری کرد.

وی اظهار کرد: بهتر است والدین در تهیه وسایل آتش‌بازی بی‌خطر، فرزندانشان را همراهی کنند و توجه داشته باشند که کودکان به هیچ عنوان شخصا نباید از مواد آتش بازی و محترقه استفاده کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان ادامه داد: شهروندان و والدین خواست که مواد آتش بازی از جمله مواد محترقه و انفجاری را از محل‌هایی که مطمئن هستند خریداری کرده و این مواد را از افراد دست‌فروش تهیه نکنند و مواد آتش بازی، حتی کم‌خطر را حتما در جای خشک و خنک نگهداری کنند.

وی افزود: همچنین شهروندان از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی به خصوص در منزل، زیرزمین، محل کار و حمل مواد محترقه و آتش‌گیر و انفجاری حتی به مقادیر بسیار کم، در جیب لباس و کیف جدا خودداری کنند.

موسوی تصریح کرد: جوانان مواد آتش بازی را به طرف افراد دیگر پرت نکنند و هیچگاه مواد آتش بازی را در ظروف شیشه‌ای یا فلزی قرار ندهند، زیرا در صورت انفجار ذرات شیشه یا فلز، به اطراف پرتاپ شده و سبب صدمات و خطرات جانی خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در خاتمه تصریح کرد: رانندگان خودروهای متخلف و همچنین اشخاص که در چهارشنبه آخر سال موجب اخلال در نظر و امنیت عمومی می شوند، تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس خواهند بود و پس از پایان تعطیلات به پرونده آنان رسیدگی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد