سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شهردار کوت عبداله برکنار شد

جاسم اژدری نایب رئیس شورای شهر کوت عبدالله در گفتگو با خبرنگار ما درباره جلسه امروز شورای این شهر اظهار کرد: دستور کار جلسه امروز شورای شهر کوت عبدالله، استیضاح شهردار این شهر بود، که با غیبت وی انجام شد.

وی افزود: در این جلسه محمد عبیاوی با ۷ رای از مجموع ۹ رای، از سمت شهردار کوت عبدالله برکنار شد.

اژدری درباره عدم حضور عبیاوی در جلسه استیضاح خود گفت: اعضای شورا سه بار شهردار را برای حضور و دفاع دعوت کردند، اما وی حاضر به شرکت در این جلسه نبود.

اژدری اظهار کرد: استیضاح شهردار به دلایل عدم ارسال بودجه ۹۵، عدم هماهنگی با شورا، پاسخ ندادن به نامه های شورا و عدم اطلاع اعضای شورا در خصوص فعالیت هایی که درمورد مشارکت ها صورت گرفته است انجام شد.

عضو شورای شهر کوت عبدالله عنوان کرد: در ادامه جلسه امروز، هاشم مجدم با ۹ رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری و عدنان غزی نیز با ۹ رای موافق برای طی مراحل قانونی به عنوان شهردار کوت عبدالله انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: استیضاح شهردار با هماهنگی مسئولین صورت گرفته و طبق قانون باتوجه به اینکه با اکثریت آرا صورت گرفته، کاملاً قطعی است.

اژدری در پایان گفت: جلسه معارفه سرپرست جدید شهرداری کوت عبدالله فردا برگزار می شود.

به گزارش هورنیوز؛ آذرماه امسال بود که محمد عبیاوی با ۵ رای استیضاح شده بود اما با حکم شورای حل اختلاف استان به سمت خود بازگشته بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد