کیامرث حاجی زاده مدیرمرکز سامد استانداری
خوزستان درآخرین برنامه دیدارمردمی مدیران دستگاههای اجرایی دراین مرکز گفت :
پیگیری و حل مشکلات مردم ازسفارش های اکید استاندارخوزستان به مدیریت سامد بوده
وهست وبراساس گزارش های موجود، عملکرد این مرکزدراجرای این مهم ، باموفقیت های
خوبی همراه بوده است .
حاجی زاده درپایان دیدارمدیرکل بیمه تامین
اجتماعی استان خوزستان و معاونین وی با مردم که امروز دوشنبه درمرکزسامد استانداری
انجام شد درگفت وگو با پایگاه خبری استانداری خوزستان افزود: خدمت به مردم ازاولویت
های دولت تدبیرو امید و استاندارخوزستان به عنوان نماینده عالی دولت دراستان می
باشد. مدیریت سامد دراین راستا درحد توان و بضاعت خود توانسته است بادعوت هفتگی از
مدیران کل دستگاهها و شهروندان و دیدارحضوری بین آنان ، نسبت به حل مشکلات شخصی ،
سازمانی مردم همت گمارد.
مدیرمرکزسامد استانداری خوزستان افزود: این
درحالی است این مرکز با رایزنی و هماهنگی با دستگاههای مسوول ، نسبت به حل مشکلات
مربوط به دفع فاضلاب شهری، آب شرب ، قطع روشنایی برق برخی مناطق مشکل داراهواز به
ویژه درفصل گرما که بانوسانات برق و قطع موقت انرژی الکتریکی مواجه می شدند ،
اقدام کرده است که گزارش های مربوطه موجود هستند.
حاجی زاده افزود: باتوجه به بافت کارگری و
کارمندی استان خوزستان که جمع زیادی ازاین دوقشر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و
ازمستمری بگیران این بیمه درخوزستان هستند ، برآن شدیم مدیرکل بیمه تامین اجتماعی
و معاونین وی را درپایان سال 94 به این مرکزدعوت کنیم تا به مشکلات مردم گوش
فرادهند و برای حل آنها دستوراقدام لازم معمول دارند.
مدیرمرکزسامد افزود: باتوجه به اطلاع رسانی قبلی
همکاران ما درمرکزسامد به مردم ، استقبال زیادی از این دیدارشده بود و جمع زیادی از
شهروندان ازشهرستانها تشریف آورده بودند که خوشبختانه توانستیم آنان را با لبخند
رضایت بدرقه کنیم .
حاجی زاده افزود: وقتی که نیت خیرو برای خدمت به
مردم باشد ، حق تعالی کمک می کند تا شرمنده مردم نباشیم