سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

لوح یادبود رئیس موزه جنگ روسیه به مسئولان راهیان نور اهدا شد

راهیان نور خوزستان

شناسهٔ خبر: 3577811 -
اهواز - امروز با حضور یک هیئت روسی در اهواز، لوح یادبود موزه جنگ روسیه به دبیر ستاد مرکزی راهیان نور اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با فراگیر شدن حرکت عظیم راهیان نور در کشور، برخی از کشورها اشتیاق فراوانی برای شناخت این حرکت بزرگ فرهنگی دارند که هنوز بعد از گذشت سال ها از پایان جنگ، جوانان و نوجوانان و در کل همه مردم ایران را به بیابان های جنوب می کشاند.

در همین راستا امروز یک هیئت روسی وارد اهواز شد که با برخی مسئولان راهیان نور در کشور دیدار داشتند و قرار شد توافقاتی در خصوص انتقال تجربیات در این خصوص صورت بگیرد.

ولادیمیر زاباروسکی رئیس موزه جنگ روسیه، میخایل میخالچیف معاون فرهنگی، ویگتور اسکرایبین معاون نمایشگاهی این موزه و کادوس لاتیپف قهرمان اسکادران هوایی روسیه در جنگ جهانی دوم با حضور در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور در اهواز با اعضای این ستاد دیدار و گفتگو کردند.

در پایان این دیدار رئیس موزه جنگ روسیه لوح یادبودی را به عنوان یادگاری به سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور تقدیم کرد. همچنین در این مراسم ولادیمیر زاباروسکی از سردار ادیبی دعوت کرد تا از موزه افتخارات مسکو بازدید کند.

در این جلسه پیشنهاد امضای تفاهم نامه در خصوص همکاری مشترک برای انتقال تجربه راهیان نور به عنوان میراث معنوی به روسیه و انتقال تجربه موزه سازی روسیه به ایران مطرح شد.

این هیئت روسی قرار است به جمع کاروان های راهیان نور جنوب پیوندد و از نزدیک با مناطق عملیاتی ایران و حضور کاروان های راهیان نور در آنها آشنا شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد