سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

افزایش 41 درصدی ظرفیت پروازهای فرودگاه اهواز

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از افزایش حدود 41 درصدی ظرفیت پروازها جهت رفاه حال مسافرین در ایام نوروز و خدمات رسانی بهتر در این ایام خبرداد.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)  منطقه خوزستان، اظهارکرد: در صورت نیاز برای افزایش پروازها در تعطیلات نوروزی، طبق درخواست شرکت‌های هواپیمایی عمل خواهیم کرد و این میزان را به درخواست آن‌ها و با توجه به نیاز مسافران افزایش خواهیم داد.

وی افزود: یکی دیگر از اقداماتی که جهت رفاه مسافران در ایام نوروز انجام شده، ارتقای وضعیت ترانزیت فرودگاه اهواز است. در گذشته مسافرین از دو در به طرف هواپیما عزیمت می‌کردند که با توجه به تلاش‌های انجام‌شده تا 10 روز آینده سالن ترانزیت بزرگتر خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: با بزرگتر شدن سالن ترانزیت مسافرین از طریق 4 یا 5 در می‌توانند وارد رمپ فرودگاه شوند و دیگر شاهد تراکم مسافر در سالن ترانزیت نخواهیم بود و این موضوع به سرعت عمل مسافرین جهت ورود به رمپ فرودگاه و عزیمت آن‌ها به درون هواپیما کمک می‌کند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به جایگاه فرودگاه اهواز به عنوان پنجمین فرودگاه کشور از نظر تعداد پرواز، عنوان کرد: در این فرودگاه روزانه حدود 80 پرواز رفت و برگشت داخلی و خارجی انجام می‌شود.  

وی گفت: در هفته اول فروردین ماه تردد مسافرین تقریبا کمتر از هفته دوم خواهد بود زیرا بیشتر مسافرین در هفته دوم قصد بازگشت دارند که شاهد تراکم جمعیت در فروگاه اهواز خواهیم بود. 

رضایی در خصوص نرخ بلیت‌ها در پایان سال و نوروز عنوان کرد: قیمت‌گذاری بلیت‌ها بر عهده سازمان هواپیمای کشوری است اما قیمت‌ها نسبت به گذشته تغییری نداشته و ثابت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد