سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اختصاص 2 هزار و 996 صندوق رأی در خوزستان

دبیر ستاد انتخابات استان خوزستان از اختصاص 2 هزار و 996 صندوق رأی در این استان خبر داد و گفت: طبق آخرین آمارها، بالغ بر 3 میلیون و 430 هزار و 258 نفر واجد شرایط رأی دادن در استان خوزستان هستند.

خبرگزاری فارس: اختصاص 2 هزار و 996 صندوق رأی در خوزستان                

فرج‌الله خبیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در خصوص آخرین وضعیت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان خوزستان اظهار کرد: طبق آخرین آمارها، بالغ بر 3 میلیون و 430 هزار و 258 نفر واجد شرایط رأی دادن در استان خوزستان هستند.
 
وی ادامه داد: برای هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان 5 هزار و 992 صندوق رأی تعیین‌ شده است. 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: 27 شهرستان و 40 بخش مستقل در حوزه انتخابی خوزستان وجود دارد که 14 حوزه اصلی و 13 حوزه فرعی در یک حوزه قرار دارند. 

خبیر افزود: 2 هزار و 996 شعبه در خوزستان کار اخذ رأی را به انجام خواهند رساند که از این تعداد، 2 هزار و 121 شعبه ثابت و 875 شعبه سیار هستند.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان عنوان کرد: به جز تعدادی از صندوق‌ها که به دلیل کوهستانی بودن منطقه ارتباط گرفتن سخت است، با همه صندوق‌ها به صورت آنلاین در ارتباط خواهیم بود و از طریق سامانه جامع، کنترل‌های لازم از محل ستاد انتخابات استان، فرمانداری و بخشداری‌ها صورت می‌گیرد.
 
وی تأکید کرد: همچنین تعداد رأی اولی‌هایی که تا هفتم اسفند امسال سن آن‌ها به 18 سال می‌رسد، 75 هزار و 489 نفر است که 36 هزار و 965 نفر زن و 38 هزار و 524 نفر هم مرد هستند. 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان یادآور شد: همه پیش‌بینی‌ها را برای برگزاری انتخابات مطلوب در سطح استان به عمل آمده است و 2 هزار و 996 شعب اخذ رأی در کل استان داریم که برای هر صندوق 15 نفر کاربر تحت آموزش قرار گرفتند.
 
این مسئول گفت: علاوه بر اینکه به هیئت‌های بازرسی استان با جدیت تأکید شده که از افراد توانمند و واجد صلاحیت برای کار استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمار نهایی کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان به 296 نفر رسیده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد