سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تجهیز 578 شعبه اخذ رأی به دستگاه احراز هویت آنلاین در خوزستان

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خوزستان گفت: برای اولین بار در استان 578 شعبه سیار به دستگاه احراز هویت جدید و آنلاین مجهز می‌شوند.

خبرگزاری فارس: تجهیز 578 شعبه اخذ رأی به دستگاه احراز هویت آنلاین در خوزستان                

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان، محسن سزاری اظهار کرد: به کمک دستگاه‌های احراز هویت طرح جدید با استفاده از کارت ملی مشخصات و هویت افراد احراز می‌شود و چنانچه در شعبه دیگری رأی داده باشند نیز مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دستگاه پیشرفته ساخت داخل کشور، سبک و قابل حمل است، گفت: نرم‌افزار این دستگاه طراحی شده و آموزش‌های توجیهی لازم نیز به کاربران داده شده است.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان خوزستان با اشاره به اینکه با وجود این دستگاه‌ها GSM مودم و بارکد خوان حذف خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این سامانه با ارائه کارت ملی، هویت رأی دهنده از طریق دستگاه احراز هویت مشخص شده و این امکان فراهم می‌شود که تعداد رأی تکراری و نیز زمان و ساعتی که رأی دهنده اقدام به رأی کرده، مشخص شود.

گفتنی است، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همزمان روز هفتم اسفندماه برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد