سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آسمان خوزستان از شنبه میزبان یک سامانه بارشی است

کراپ‌شده - هواشناسی
شناسهٔ خبر: 3564803 -
اهواز ـ مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: آسمان خوزستان از شنبه میزبان یک سامانه بارشی است و انتظار می رود اغلب شهرها شاهد بارش باران باشند.

کوروش بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس پیش بینی هایی که از قبل انجام شد، روز گذشته با فروکش کردن گرد و غبار شاهد بارندگی بودیم. خوشبختانه همه نقاط استان این بارش را شاهد بوده و با وجود اینکه بارش مناسبی در برخی از نقاط نبود ولی باعث بهتر شدن آب و هوا هم شد.

وی افزود: بیشترین بارش را در حسینیه اندیمشک با حدود ۱۳ میلیمتر و کمترین در اهواز حدود دو میلی متر داشتیم. البته بارش ها به صورت رگباری بوده و مثلا در همه نقاط شهر اهواز به مقدار اعلامی نیست ولی چون دستگاه سنجس در فرودگاه است این میزان را ثبت کرده ایم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: این وضعیت ناپایداری امشب هم در برخی نقاط استان به ویژه شمالی و شرقی ادامه خواهد داشت. مجددا انتظار ورود یک سامانه بارشی به استان از روز شنبه را داریم که در ارتباط با آن روزهای آتی اطلاع رسانی لازم را انجام خواهیم داد.

بهادری عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته گرمترین نقطه استان شهر امیدیه با ۳۲ درجه سانتیگراد و سردترین نقطه استان شهر ایذه با ۹ درجه سانتیگراد بوده است.

وی بیان کرد: تغییرات دمایی اهواز نیز از امروز حداکثر بین ۳۱ و فردا ۱۲ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد