سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کشف ۲۶ کیلو تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در بهبهان

کشفیات نیروی انتظامی خوزستان
شناسهٔ خبر: 3564839 -
اهواز ـ جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف ۲۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در بهبهان خبر داد.

سرهنگ سید محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی درونک و کلانتری زیدون از توابع شهرستان بهبهان در اقدامی مشترک و در حین اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محور زیدون ـ اهواز به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را طبق مقررات متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از خودروی پژو، مقدار ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ و توقیف یک دستگاه خودرو در این زمینه بیان کرد: طبق اعتراف متهمان مبدا محموله از استان های جنوبی کشور به مقصد اهواز بوده است.

صالحی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و اقدامات افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در اندیمشک

وی در تشریح خبری دیگر از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر به همراه کشف ۶ کیلو و ۱۵۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در شهرستان اندیمشک خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با اعلام این خبر افزود: در ادامه روند پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر و مبارزه جدی و بی امان با تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر افیونی و سوداگران مرگ ماموران پاسگاه کوی لور با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فروشنده مواد مخدر باخبر شدند که بلافاصله موضوع را به منظور دستگیری متهم در دستور کار خود قرار دادند.

صالحی یادآور شد: ماموران پس از شناسایی عامل تهیه و توزیع مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را به هویت (ش. ک) در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این متهم مقدار ۶ کیلو و ۱۵۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک، آلات استعمال و ترازوی توزین کشف کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد