سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تأثیر منفی گردوخاک و تعطیلی مدارس بر روند آموزشی خوزستان

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان وقوع پدیده گردوخاک را موجب تأثیرگذاری منفی بر روند آموزشی استان دانست.

 

اردشیر شجاعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی و آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به تعطیلی مدارس ناشی از گردوخاک، اظهار کرد: بدون شک تعطیلی مدارس بر روند آموزشی استان تأثیرگذار است به ویژه این‌که مدت زمان آموزش در خوزستان به دلیل شدت گرمای هوا کوتاه است و این آسیب تشدید می‌شود.

 

وی با بیان این‌که به دنبال اتخاذ تدابیری برای جبران این تعطیلی‌ها هستیم، گفت: تلاش خواهیم کرد که در مدارس زمان به‌خوبی مدیریت و از آن حداکثر استفاده شود که بتوان به شکل مطلوب از زمان در دسترس بهره گرفت.

 

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به تعطیلات سال نو، گفت: باید بتوانیم از تعطیلات معمول پیش از سال جدید جلوگیری و این موضوع را به‌خوبی کنترل کنیم تا بتوانیم اختلالات ایجادشده ناشی از پدیده گردوخاک را جبران کنیم.

 

شجاعی ادامه داد: همچنین پس از تعطیلات نوروزی باید از زمان باقی‌مانده سال تحصیلی به‌خوبی و با برنامه‌ریزی مناسب استفاده کرد و مطابق تقویم آموزشی پیش رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد