سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

افزایش مصرف آب اهوازیها در روزهای خاکی

» سرویس: استان ها - خوزستان

معاون بهره​برداری شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: میزان مصرف آب شهروندان در روزهای وقوع گرد و خاک در این شهرستان افزایش یافته است و به همین دلیل تماس‌های زیادی مبنی بر کاهش فشار در برخی از مناطق اهواز داشته‌ایم.

سعید دشتی​زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ​منطقه ‌خوزستان، اظهارکرد: به دلیل شستشوهای فراوان مردم در اهواز و افزایش مصرف آب، کارکرد تصفیه‌خانه‌ها را افزایش داده‌ایم و از حداکثر راندمان تصفیه خانه‌ها در ساعات بیشتری استفاده کردیم تا ضمن حفظ کیفیت‏، کمیت آب را افزایش داده باشیم.

وی افزود: گرد و غبار روی کیفیت آب اهواز هیچ تاثیری نمی‌گذارد زیرا آب شهرستان از رودخانه کارون تامین می‌شود و طراحی تصفیه‌خانه‌ها به گونه‌ای است که گرد و غبار روی کیفیت آب تصفیه‌شده اثری نمی‌گذارد.

دشتی زاده تصریح کرد: پیک مصرف آب از ساعت 9 تا 13 بعدازظهر و 16 بعدازظهر تا 22 شب است؛ با توجه به اینکه در این ساعات آب زیادی مصرف می‌شود، شهروندان باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا برای تامین آب بعضی از مناطق اهواز دچار مشکل نشویم و شاهد افت فشار در شبکه توزیع نباشیم.

معاون بهره​برداری شرکت آب و فاضلاب اهواز خاطرنشان کرد: مردم در روزهای وقوع پدیده گرد و خاک در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و یا در ساعات پیک، مصرف خود را به حداقل برسانند تا آب به مناطق دور از دسترس و حاشیه شهر نیز برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد