سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

چند خبر از فولادخوزستان

از پاداش تساوی در اصفهان تا مصدومیت هافبک‌ها

بازیکنان تیم فوتبال فولادخوزستان برای کسب تساوی در دیدار مقابل ذوب‌آهن در اصفهان پاداش گرفتند.

خبرگزاری فارس: از پاداش تساوی در اصفهان تا مصدومیت هافبک‌ها                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان که پس از کسب تساوی در اصفهان توسط کادر فنی به استراحت پرداخته بودند، از امروز تمرینات خود را در زمین اختصاصی خود آغاز خواهند کرد تا مهیای دیدار مقابل سایپا در اهواز شوند.

تمرینات تیم فولاد خوزستان در غیاب دو بازیکن به انجام خواهد رسید که طی آن، مهدی بدرلو دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ شد و پس از عکس‌برداری از پای مصدوم این بازیکن مشخص شد که وی باید دو تا سه هفته را به استراحت بپردازد.

در همین حال محمود مطلق‌زاده دیگر بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان باید با حضور در تمرین فولادی‌ها به‌طور اختصاصی زیر نظر مربی بدن‌ساز به تمرینات خود بپردازد.

همچنین از اردوی فولادی‌ها خبر می‌رسد که مدیریت این باشگاه برای کسب تساوی مقابل تیم ذوب‌آهن در اصفهان بازیکنان این تیم را با پرداخت پاداش مورد تشویق قرار داد.

مربیان و بازیکنان تیم فولاد بابت کسب این امتیاز خارج از خانه به ازای هر نفر مبلغ 15 میلیون ریال پاداش دریافت خواهند کرد.

تیم فوتبال فولادخوزستان هفته آینده روز جمعه 14 اسفندماه در اهواز و در چارچوب هفته بیست و دوم میزبان سایپا البرز خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد