سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تب داغ انتخاباتی در روزهای خاکی دیار کارون

حال و هوای این روزهای خوزستان

تب داغ انتخاباتی در روزهای خاکی دیار کارون

خوزستان با وجود قرار داشتن در شرایط گرد و خاک شور وصف ناپذیر انتخاباتی دارد.

خبرگزاری فارس: تب داغ انتخاباتی در روزهای خاکی دیار کارون                

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، این‌ روزها مردم این استان همراه با سایر نقاط کشور در تکاپو و شور بی‌وصف انتخاباتی هستند و هر کوی و برزنی به حمایت از کاندیدای خاصی چهره‌آرایی شده است.

با وجود وجود شور و انجام سخنرانی‌های انتخاباتی کاندیدا‌ها در اماکن مختلف، هر یک از هواداران نسبت به خواسته‌های نامزد مورد نظر خود خواسته‌هایی دارند، خواسته‌هایی که گاها دردها و مشکلات چندین ساله مردم شهرهای مختلف خوزستان است که از گذشته تا به امروز باقی مانده است، خواسته‌هایی که امروز بوی خاک می‌دهد.

یکی از شهروندان اهوازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: خواسته‌های مردم این شهرستان خواسته‌هایی است که در تمام نقاط استان تقریبا به‌صورت یک شکل باقی مانده است.

حسین براتی با بیان اینکه اهواز همواره با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند، افزود: مشکل فاضلاب، عدم وجود فضاهای سبز شهری مناسب، نبود امکانات در خور شأن این کلان‌شهر به مانند شهرهای دیگر از مشکلات موجود و برجای مانده است.

وی با بیان اینکه خوزستان برای پیشرفت نیازمند یک اتحاد همه‌جانبه از جانب نمایندگان است؛ خاطرنشان کرد: مشکلی مانند گرد و خاک امروز، جاده‌های خطرساز، نبود برنامه توسعه و... همواره از مباحث پایدار برجای مانده است.

*انتخاب دور از تعصب و طایفه‌گرایی

یکی از شهروندان ایذه‌ای نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان اینکه نباید مشکلات و کاستی‌ها باعث عدم حضور مردم در انتخابات باشد، اظهار کرد: مردم شهرهای مختلف استان با توجه به توانایی‌های کاندیداهای ثبت نامی و قابلیت‌های خدماتی نسبت به انتخاب افراد اقدام کنند.

عباس احمدی با بیان اینکه نباید افراد و کاندیداهای توانا در برخی شهرهای استان که جو طایفه‌ای دارند فدای این موضوع شوند، افزود: با توجه به ورود روزانه ریزگردها به خوزستان، نبود کار و بیکاری جوانان و بسیاری از مشکلات که تا به امروز در استان وجود دارد باید نمایندگانی توانا برای پیگیری این امور راهی بهارستان شود.

وی ادامه داد: شهرستان ایذه از چند دور گذشته تا به امروز دچار مشکلات زیادی از جمله مباحث فامیلی بوده است و این در حالی است که این شهرستان چند هزار ساله در بخش‌های مختلف گردشگری، فرهنگی، تفریحی و... دارای پتانسیل‌های نا محدودی بوده که باید به آن توجه جدی شود.

*بیکاری در صنعتی‌ترین شهر ایران

فواد حسنی نیز در راستای کمبودها و نیازهای استان خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شهرستان آبادان با وجود منابع عظیم صنعتی هنوز هم در بحث اشتغال دچار مشکلاتی بوده است.

این شهروند آبادانی با بیان اینکه نماینده آینده باید به مسئله بیکاری جوانان توجه جدی داشته باشد، افزود: انتظار می‌رود کاندیداهای این‌دوره به همه مردم یک نگاه داشته باشند و در جهت توسعه شهرهای استان اقدامات جدی بردارند.

وی در پایان با اشاره به ورود گرد و خاک دوباره به استان تصریح کرد: مسئله ورود ریزگردها به استان خوزستان یک مشکل جدی و اساسی است که از چند سال گذشته تا به امروز تنها وعده‌ها را برای مقابله با آن شاهد بوده و انتظار می‌رود نمایندگان این دوره با توجه جدی به این موضوع در صدد رفع آن برآیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد