سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است داوران در بازی این تیم برابر داماش گیلان برای بازنده کردن آن‌ها به زمین آمده بودند.

 فرزاد حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص بازی روز گذشته تیمش برابر داماش گیلان، اظهارکرد: بازی سختی بود، چرا که هم روی چمن مصنوعی بازی می‌‌کردیم و هم بارندگی شدیدی در آن‌جا بود که این دو کار را برای ما سخت کرده بودند. ما در طول هفته گذشته نیز بسیار تلاش کردیم که روی یک زمین چمن مصنوعی در اهواز تمرین کنیم ولی این امر محقق نشد.

وی ادامه داد: تیم داماش در چند هفته اخیر با پیوستن بازیکنانی به این تیم، احیا شده است و توانسته بود تیم‌هایی مانند فجرسپاسی و مس‌کرمان را هم شکست دهد. در کل تیم بسیار خوبی است و فوتبال بازی می‌کند. سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: در بازی برابر داماش، در نیمه اول بد نبودیم و بازی پایاپای پیش رفت ولی در همین نیمه روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. در نیمه دوم بر بازی سوار شدیم و در 15 دقیقه ابتدایی این نیمه، با حساب 2 بر یک از حریف پیش افتادیم اما در دقایق پایانی روی یک شوت ناگهانی، گل تساوی را دریافت کردیم تا بازی در نهایت با نتیجه 2 بر 2 به پایان برسد. وی با بیان این‌که می‌توانستیم برنده این بازی شویم، ادامه داد: داور در این دیدار یک پنالتی صددرصد را برای ما نگرفت؛ هر هفته باید در مورد داوری صحبت کنیم و در همین بازی داوران برای بازنده کردن ما به زمین آمده بودند و تمام فرصت‌های 70 به 30 را برای حریف می‌گرفتند.

حافظی گفت: ما به این موضوع معترض هستیم و اکنون تهران هستیم و می‌خواهیم به کمیته داوران برویم و نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشیم. ما از این نحوه سوت زدن‌ها خسته شده‌ایم. وی خاطرنشان کرد: در کل با توجه به شرایط جوی گیلان بازیکنانم زحمت کشیدند و از حیثیت فوتبال مسجدسلیمان دفاع کردند و کسب یک امتیاز هم برای ما با ارزش است و اگر بارندگی ما را اذیت نمی‌کرد، نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به نتایجی که طی هفته‌های اخیر کسب کرده‌اید همچنان به صعود به لیگ برتر امیدوار هستید؟ گفت: صعودمان به لیگ برتر کمی سخت شده است ولی همچنان تلاش‌مان رسیدن به این مهم است و با کسب دو سه برد، این مهم حاصل می‌شود. وی افزود: بازی‌های ما در ادامه با تیم‌های پایین جدولی است و باید تلاش‌مان را دو برابر کنیم و اگر در بازی پیش‌رو برابر فجرسپاسی بتوانیم برنده شویم، می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. بارها گفته‌ام که با توجه به بضاعت‌مان بازیکنانم ایثار می‌کنند.

حافظی گفت: ما 15 هفته است که نباخته‌ایم و این یک پوئن مثبت محسوب می‌شود و ما به نباختن عادت کرده‌ایم. ما در دو سه بازی بیرون خانه شش گل زده‌ایم ولی در خانه به دلیل وجود استرس، موفق نبوده‌ایم. تیم ما جوان و میانگین سنی آن‌ها 23 سال است و اگر بازیکنان‌مان از سوی تماشاگران هم ناسزا بشنوند این امر در شرایط روحی آن‌ها تاثیر می‌گذارد، هر چند که تماشاگران واقعی ما هفته گذشته سنگ تمام گذاشتند. در کل امیدوارم بردهای‌ ما از بازی با فجر سپاسی آغاز شود.

رقابت‌های آزاد و دسته برتر تنیس‌روی‌میز جوانان خوزستان برگزار شد.

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات  29 و 30 بهمن‌ماه در سالن تنیس‌روی‌میز انقلاب اهواز به انجام رسید.

وی گفت: 106 تنیسور خوزستانی از شهرستان‌های اهواز، آبادان، امیدیه، مسجدسلیمان، شادگان، بهبهان، شوش، رامهرمز، دزفول و ماهشهر در این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند.دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان بیان کرد: در پایان این رقابت‌ها و پس از انجام 172 مسابقه انفرادی، دانیال کبیری از آبادان بدون باخت قهرمان شد، سامان ذلکی‌نژاد از اهواز در جایگاه دوم قرار گرفت و محمدرضا مهری از آبادان عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

وی افزود:‌ علیرضا بابادی‌وند و مهدی لرکیان هر دو از اهواز، حسین بهمنی از رامهرمز، ابراهیم علیپور از آبادان و اشکان ادهمی از اهواز به ترتیب مقام‌های چهارم تا هشتم را کسب کردند و در دسته برتر استان باقی ماندند. 

بخشنده بیان کرد:‌ آرین کاویانی از اهواز، رضا شلتوکی از دزفول، ارشیا عنایت‌زاده از آبادان و مهدی علیزاده از اهواز به ترتیب با قرار گرفتن در رده‌های نهم تا دوازدهم، از دسته برتر استان خارج شدند.

شانزدهمین دوره رقابت‌های نن‌شائولین ‌ووشو خوزستان، برترین‌های خود را شناخت.

محمدعلی عسکری‌فر، دبیر هیات ووشو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار‌کرد:‌ این پیکارها سی‌ام بهمن‌ماه در آکادمی ووشو مجموعه ورزشی تختی اهواز برگزار شد.

وی گفت: ووشوکاران استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بخش‌های تالو و و ساندا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیات ووشو خوزستان بیان کرد: 157 سانداکار و 39 تالوکار از 12 شهرستان و در قالب تیم‌های شوش، اهواز، کارون، آغاجری، انصارالمهدی ماهشهر، هندیجان، رامشیر، دزفول، اندیمشک، شهرک طالقانی و ایذه به مصاف یکدیگر رفتند.

وی عنوان کرد:‌در پایان این پیکارها، باشگاه انصارالمهدی ماهشهر به قهرمانی رسید، هیات ووشو هندیجان دوم شد و شوش عنوان سوم را به دست آورد. عسکری‌فر بیان کرد:‌ این مسابقات با توجه به حضور چند ملی‌پوش و قهرمان مسابقات اخیر انتخابی تیم‌ملی، با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و سطح فنی مسابقات بالا بود.

شانزدهمین دوره رقابتهای سنگنوردی جام فجر در رشته "سرعت" با کسب مقام سوم ورزشکار خوزستانی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این مسابقات پنجشنبه (29 بهمنماه) به میزبانی باشگاه فرهنگی - ورزشی پیام تهران برگزار شد. در این رقابت‌ها 38 سنگنورد آقا و خانم در قالب تیمهای مختلف از سراسر کشور شرکت داشتند.

خوزستان در این مسابقات با هفت سنگنورد آقا و یک سنگنورد بانو شرکت کرده بود.

در پایان مسابقات بخش مردان، موسی قیم از تیم نفت‌امیدیه عنوان سوم را از آن خود کرد؛ ضمن این که در این بخش رضا علیپور از قزوین و حمیدرضا توزنده‌جانی از خراسان‌رضوی قهرمان و نایب‌قهرمان شدند. همچنین در بخش بانوان، ملیکا راحمی تنها سنگنورد خوزستانی حاضر در مسابقات به عنوانی بهتر از نهمی دست پیدا نکرد. در این بخش فرناز اسماعیل‌زاده از تیم پارسیان و الناز رکابی از تیم باشگاه داوودی تهران به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان شدند. این مسابقات در حضور اعضای مجمع فدراسیون جهانی از جمله "مارکو اسکولاریس" رییس فدراسیون جهانی سنگنوردی و "آنتونی سی"، رییس فدراسیون سنگنوردی آسیا برگزار شد.

رقابت‌های قهرمانی بسکتبال نوجوانان خوزستان با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار‌کرد:‌ این مسابقات از 21 تا 29 بهمن‌ماه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان‌های دزفول و ماهشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: پس از پایان دور مقدماتی، از گروه الف تیم‌های نفت اهواز و هیات بسکتبال ایذه و از گروه ب تیم‌های پتروشیمی بندرامام و ماهان رامهرمز جواز حضور در دور نهایی را به دست آوردندرییس هیات بسکتبال خوزستان افزود:‌ در مسابقات ضربدری نیز نفت اهواز با نتیجه ۶۸ بر ۵۱ مقابل ماهان رامهرمز به پیروزی رسید و پتروشیمی بندرامام نیز با حساب ۵۷ بر ۳۳ تیم هیات بسکتبال ایذه را از پیش رو برداشت.

وی گفت:‌ در مسابقه رده‌بندی نیز هیات بسکتبال ایذه با نتیجه ۴۹ بر ۳۸ مقابل تیم ماهان رامهرمز به پیروزی رسید و عنوان سوم این دوره از مسابقات را ازآن خود کرد.پرنیاک ادامه داد:‌ در دیدار پایانی نیز که با ارائه یک بازی جذاب و دیدنی از سوی هر دو تیم همراه بود، تیم پتروشیمی بندرامام با نتیجه ۷۴ بر ۵۱ مقابل نفت اهواز به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد و تیم نفت‌اهواز نایب‌قهرمان شد.

تیم نونهالان پیشتاز بهبهان عنوان نخست رقابتهای هندبال دختران باشگاههای خوزستان را به دست آورد.

  ناصر قاسمی، رییس هیات هندبال استان، در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این رقابتها از چهارشنبه (28 بهمنماه) به مدت سه روز در ایذه برگزار شد. وی عنوان کرد: در این مسابقات شش تیم از شهرتان‌های آبادان، ایذه و اهواز شرکت داشتند.رییس هیات هندبال خوزستان گفت: در پایان این مسابقات، تیم پیشتاز بهبهان به مقام قهرمانی رسید، مهر بهبهان نایب‌قهرمان شد و هیات شوشتر در مکان سوم قرار گرفت.  وی با اشاره به خروجی این مسابقات، تصریح کرد: تیمهای قهرمان و نایبقهرمان این دوره از مسابقات به رقابتهای هندبال نونهالان منطقه 7 کشور اعزام خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد