سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مزایده برخی مدارس خرمشهر از سوی تامین اجتماعی به دلیل بدهی آموزش و پرورش

خرمشهر ایرنا-مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر گفت:برخی مدارس این شهرستان به دلیل بدهی، از سوی سازمان تامین اجتماعی به مزایده گذاشته شده و مشکلاتی برای آموزش دانش آموزان ایجاد کرده است.

عبدالحافظ عنبری در نشست بررسی مشکلات شهرستان خرمشهر، با بیان مشکلات حوزه آموزش و پرورش، گفت:آموزش و پرورش در کشور به خودی خود مظلوم واقع شده است، اما این حوزه در شهرستان خرمشهر مظلوم تر از دیگر بخش هاست.
وی با بیان اینکه برخی مدارس خرمشهر به دلیل بدهی به سازمان تامین اجتماعی در معرض فروش قرار گرفته است، اضافه کرد:مدارسی در این شهرستان از سوی خیرین مدرسه ساز ساخته شده است که سازمان تامین اجتماعی به دلیل آنچه بدهی آموزش و پرورش نامیده می شود، این مدارس را به فروش گذاشته است.
مدیر آموزش و پرورش خرمشهر با ادعای اینکه آموزش و پرورش به تامین اجتماعی شهرستان 9 هزار میلیارد ریال بدهی دارد، گفت:این رقم غیر واقعی است.
عنبری تصریح کرد:بخش از بدهی آموزش و پرورش شهرستان به سازمان تامین اجتماعی به معلمان حق التدریس و مربیان نهضت سوادآموزی مربوط می شود در صورتی که بر اساس قانون، این افراد زیرمجموعه بیمه آموزش و پرورش قرار نداشتند.
عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان نیز در این نشست با تاکید بر لزوم تعامل بین بخشی دستگاه های اجرایی در خصوص رفع مشکلات، از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و تامین اجتماعی خواست این مشکل را حل کنند.
6125

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد