سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

رئیس ستاد انتخابات اهواز: روسای ستادهای انتخاباتی مسئول تخلفات نامزدها هستند

هواز – ایرنا – رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهواز گفت: روسای ستاد انتخابات مسئول رسیدگی به تخلفات نامزدها ی انتخاباتی هستند و نامزدهای انتخابات در مقابل تخلفات تبلیغاتی باید پاسخگو باشند.

اسماعیل ارزانی بیرگانی شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به تخلفات انتخاباتی از سوی برخی نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نصب و چسباندن پوستر و بنرهای تبلیغاتی در محل های غیرمجاز، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و مسدود کردن مسیرهای عبور و مرور از تخلفاتی بوده که در زمان تبلیغات به فرمانداری گزارش شده است.
فرماندار اهواز افزود: به تعداد زیادی از ستادهای انتخاباتی بابت تخلفات تبلیغاتی نامزدها تذکر داده شده و موارد تخلف نیز جمع آوری شده است.
ارزانی بیرگانی خواستار رعایت قانون از سوی نامزدهای انتخابات شد و اظهار کرد: دو شب پیش اعضای ستاد یکی از نامزدها یکی از خیابان های منطقه کمپلو را برای اجرای میتینگ انتخاباتی مسدود کرده بودند که با همکاری نیروی انتظامی با آنها برخورد شد.
وی اضافه کرد: به جز یک مورد تا کنون هیچ شکایتی توسط نامزدهای مجلس به فرمانداری نرسیده است و فقط یکی از نامزدها مدعی تخریب از سوی رقبا شده که شکایت وی به دادگستری ارجاع شده است.
ارزانی بیرگانی همچنین گفت: دو سه مورد از ستادهای انتخاباتی نامزدهای مجلس بابت راه انداختن کاروان های تبلیغاتی تذکر گرفته اند که به روسای ستادها اخطار دادیم.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات ستاد انتخابات شهرستان اهواز برای برگزاری انتخابات اظهار کرد: چینش نیروها انجام شده و تعرفه ها در حال تحویل گرفتن است.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند به صورت همزمان برگزار می شود.
خوزستان دارای 18 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و 14 حوزه اصلی و 13 حوزه فرعی دارد.
حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون 185 نفر نامزد شده بودند که سه نفر انصراف داده و در نهایت در شورای نگهبان 100 نفر تایید و 80 نفر رد صلاحیت شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد