سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

وزیر بهداشت در اهواز

:

جنگ تحمیلی استان خوزستان را تخریب کرد/آبادان و خرمشهر به 1000 تخت بیمارستان نیاز دارند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جنگ تحمیلی استان خوزستان را در بخش‌های مختلف تخریب و نابود کرد.

خبرگزاری فارس: جنگ تحمیلی استان خوزستان را تخریب کرد/آبادان و خرمشهر به 1000 تخت بیمارستان نیاز دارند                

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان؛ سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی عصر امروز در مجتمع خیریه امام علی بن ابی طالب در سخنانی اظهار کرد: هنوز در استان خوزستان آثار جنگ تحمیلی وجود دارد و این موضوع به دغدغه همه تبدیل شده است.

وی آبادانی و رفع مشکلات مردم خوزستان را وظیفه ملی دولت عنوان کرد و گفت: دولت یازدهم تمام توان خود را برای رفع موانع و مشکلات استان خوزستان به کار بسته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سختی کار در دوران‌های مختلف جنگ تحمیلی و تحریم‌ها خاطرنشان کرد: من از پدری به دنیا آمده‌ام که با یتیمی بزرگ شد و با وجود سختی در زندگی‌اش در امور خود و تامین معیشت خود موفق بود.

وی افزود: ما باید راضی به تقدیر الهی باشیم و از سختی‌ها نترسیم زیرا در این سختی‌ها افراد رشد می‌کنند.

 وزیر بهداشت ادامه داد: مسئولان کشورمان همگی در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله با سختی رشد کردند و هم اکنون در حال خدمتگذاری به کشورشان هستند و سایه‌شان آنقدر سنگین است که فعالیت‌های بزرگی در سطح ملی دارند و امیدوارم که توفیقات‌شان در سطح استان بیشتر شود.
 
وزیر بهداشت تصریح کرد: آن زمانی که متجاوزان بعثی به کشور ما حمله‌ور شدن هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که رزمندگان اسلام بتوانند دشمن را عقب برانند و سرزمین ما را از آنها باز پس بگیرند اما با خودباوری و اتکا به خداوند این موضوع تحقق یافت.
 
هاشمی با اشاره به آثار مخرب جنگ تحمیلی هشت ساله خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی استان خوزستان را به شکل جدی تخریب کرد و مردم استان دچار مشکلات زیادی شدند. وی افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله باعث عقب‌ماندگی جدی در کشور شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: خوشبختانه جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان انقلاب توانست به ما کمک کند تا روی پای خود بایستیم و به خودباوری و خوداتکایی دست یابیم.
 
وی با اشاره به لزوم جبران عقب‌ماندگی‌ها در سطح استان خوزستان اظهار داشت: وزارت بهداشت درصدد است با استفاده از همه ظرفیت‌ها در حوزه سلامت در سال‌های آینده وضعیت موجود را جبران کند.
 
هاشمی با اشاره به بخشی از کمبودها در بخش درمان آبادان و خرمشهر گفت: مناطق آبادان و خرمشهر حداقل به یک‌هزار تخت بیمارستان نیاز دارند.

وی گفت: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها این منطقه در آینده زیر پوشش پایگاه‌های بهداشت قرار خواهند گرفت و همچنین پرونده الکترونیک سلامت در کل شهرهای آبادان و خرمشهر احیا می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد