سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

تیم بانوان خوزستان در رقابت‌های ووشو جوانان کشور به عنوان نایب‌قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این پیکارها از 25 تا 29 بهمن‌ماه در تهران برگزار شد.

ووشوکاران در این رقابت‌ها در هر دو بخش ساندا و تالو با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در مجموع هر دو بخش تالو و ساندا، تیم اصفهان با کسب 10 مدال طلا، 2 مدال نقره و یک نشان برنز قهرمان شد، خوزستان با کسب 3 مدال طلا، 2 نشان نقره و 2 مدال برنز دوم شد و چهارمحال و بختیاری با کسب 3 مدال طلا و 2 نشان برنز به عنوان سومی رسید.

این مسابقات حکم انتخابی تیم‌ملی جوانان ایران به منظور شرکت در رقابت‌های جهانی بلغارستان را داشت

مسابقات شطرنج سریع (ریتد) کشوری با شناخت نفرات برتر در اهواز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این دوره از مسابقات با شرکت 120 شطرنج‎باز از شش استان از روز پنج‎شنبه (29 بهمن‎ماه) تا جمعه (سی‎ام بهمن‎ماه) به میزبانی خانه شطرنج اهواز برگزار شد.

این رقابت‎ها در9  دور و به روش سوئیسی به انجام رسید.

در پایان مسابقات، مهدی حسینی از اهواز با 8 امتیاز به مقام اول رسید، محمود اسکندری از لرستان با 7.5 امتیاز دوم شد و روح‎الله شمسی از لرستان با 7 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین احمدرضا هرمزی، محمد دلجو، آرمان جهانبخشی و سالم حزبه‎ییان همگی از اهواز و با 7 امتیاز در رده‎های چهارم تا هفتم قرار گرفتند و عباس بهمئی از امیدیه، فریبرز شیروانی اهواز و محمدحسن فلاحتی از یاسوج و همگی با 6.5 امتیاز و به دلیل پوئن‎شکنی در مکان‎های بعدی ایستادند.

در پایان به نفرات برتر اول تا دهم، لوح قهرمانی و جوایز ارزنده‎ اهدا شد.

همچنین رضا عباسیمنجزی در رده‌سنی زیر 8 سال، محمدمهدی قربانی در رده سنی زیر 10 سال، آرمین حیدری در رده‌سنی زیر 12 سال و محمدجواد جناب‎زاده در رده‌سنی زیر 14 سال همگی از اهواز به عنوان نفرات برتر رده‌های سنی خود معرفی شدند.

محمد حمیداوی به عنوان بهترین پیشکشوت آقا از اهواز و غزال جوهری به عنوان بهترین شرکت‎کننده خانم از آبادان هدایایی اهدا شد.

در ادامه پیکارهای لیگ تکواندو بانوان کشور، تیم هیات خوزستان به یک پیروزی و یک تساوی دست یافت.

نازی بارانی، سرمربی تیم هیات تکواندو خوزستان در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقهی خوزستان، اظهارکرد: هفته‌های چهارم، پنجم و ششم از مرحله برگشت یازدهمین دوره مسابقات لیگ تکواندو جوانان – بزرگسالان بانوان (جام کوثر)، یادواره شهیده طیبه واعظیدهنوی، پنجشنبه (29 بهمنماه) در خانه تکواندو تهران برگزار شد.

وی در ادامه عنوان کرد: تیم خوزستان در هفته پنجم با نتیجه 5 بر 3 تیم هیات تکواندو شمال شرق را مغلوب کرد و پس از آن نیز در دیدار هفتهی ششم خود مقابل تیم هلال احمر مازندران به تساوی 4 بر 4 دست یافت. بازی هفتهی چهارم تیم هیات خوزستان مقابل تیم کوروش نیز به دلیل حضور تیم حریف در مسابقات آسیایی برگزار نشد.

بارانی افزود: در پایان هفته ششم از مرحله برگشت، تیم هیات تکواندو خوزستان با انجام 14 مسابقه، دو برد و یک تساوی و کسب هفت امتیاز در ردهی دهم جدول ردهبندی قرار دارد.

وی اضافه کرد: تیمهای گیلان با 43، لوازم خانگی کن با 37 و کوروش با 32 امتیاز به ترتیب در ردههای اول تا سوم جدول ردهبندی مسابقات جای دارند.

سرمربی تیم بانوان هیات تکواندو خوزستان با اشاره به وضعیت تیم استان، گفت: ما در دور برگشت مسابقات پیشرفت قابل ملاحظهای داشتهایم و با اینکه بازیکنان ما برای اولین بار چنین مسابقاتی را در چنین سطحی تجربه میکنند، نتایج خوبی در دور برگشت گرفتهاند. ما در دور رفت مقابل هر دو تیم هیات تکواندو شمال شرق و هلال احمر استان مازندران با نتایج 8 بر صفر بازیها را واگذار کردیم ولی در دور برگشت یک پیروزی و یک تساوی مقابل این دو تیم کسب کردیم و همین که پیشرفت بازیکنان را میبینم برای من جای خوشحالی دارد.

دور دوم مسابقات لیگ تیراندازی با کمان داخل سالن خوزستان برگزار شد.

محمد کلانترزاده، سخنگوی هیات تیراندازی با کمان استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشحویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این رقابت‌ها سی‌ام بهمن‌ماه در هر دو بخش رویکرو آقایان و  بانوان به میزبانی امیدیه انجام شد.

وی گفت: در بخش ریکرو آقایان، کرامت امیدیه با نتیجه ۴ بر یک نفت امیدیه‌الف را شکست داد، هیات مسجدسلیمان با حساب ۳ بر 2 از سد نفت‌امیدیه ب گذشت، هیرون بوشهر با حساب 4 بر یک برابر هیات‌مسجدسلیمان به برتری رسید و نفت امیدیه الف با نتیجه ۵ بر صفر برابر نفت‌امیدیه ب به پیروزی دست یافت.

سخنگوی هیات تیراندازی با کمان خوزستان ادامه داد: در حال حاضر کرامت امیدیه با 13 امتیاز، هیرون بوشهر با 12 امتیاز، نفت امیدیه الف با 8 امتیاز، هیات‌مسجدسلیمان با 5 امتیاز و نفت‌امیدیه ب با 2 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم جای دارند.

وی درباره نتایج بخش ریکرو بانوان عنوان کرد:‌ در رقابت بین تیم‌های بخش بانوان نیز راتا آبادان با حساب ۵ بر صفر برابر ستایش اهواز به برتری رسید، لیان بوشهر با نتیجه ۵ بر صفر بر لوتوس آبادان غلبه کرد، ستایش اهواز با نتیجه ۵ بر صفر برابر لوتوس آبادان به پیروزی رسید و لیان بوشهر با حساب  ۵ بر صفر برابر راتا آبادان به براری رسید.

کلانترزاده افزود:‌ تا این جای رقابت‌ها، لیان بوشهر با ۲۰ امتیاز، راتا آبادان با ۱۳ امتیاز، ستایش اهواز با ۷ امتیاز و لوتوس آبادان بدون امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

نفت امیدیه در دیدار رفت فینال لیگ برتر واتر پلو کشور برابر دانشگاه آزاد مغلوب شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در این دیدار نفتی‌ها روز گذشته (جمعه) در خانه خود از دانشگاه آزاد اسلامی پذیرایی کردند. شاگردان رضا جعفری در حالی که تا دقایق پایانی برنده این مسابقه بودند‏، در نهایت در دیداری نزدیک‏، بازی را با نتیجه 10 بر 11 به حریف تهرانی خود واگذار کردند. بازی برگشت بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور‏، بین تیم‌های نفت امیدیه و دانشگاه آزاد اسلامی، ۱۴ اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد