سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد:

دستگیری ۵ سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کهیایی2
شناسهٔ خبر: 3558513 -
آبادان- فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری پنج سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهر خبر داد.

سرهنگ حسین کهیایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان آبادان گفت: در این راستا موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس این سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ کهیایی اظهار کرد: در بازجوییهای فنی کارآگاهان پلیس از متهمان آنان به انجام ۱۴ فقره سرقت اعم از کیف قاپی، لوازم داخل خودرو، لوازم منزل و خودرو در نقاط مختلف شهر اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده شان تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از حفظ و ارتقای امنیت در جامعه در جهت جلب رضایتمندی شهروندان به عنوان محور اصلی کار پلیس نام برد و یادآور شد: پلیس با انجام گشت های تامینی و کنترلی، تلاش ویژه ای را  در راستای برخورد با عوامل سرقت و ناامنی به انجام می رساند.

سرهنگ کهیایی با تاکید بر اینکه شهروندان آبادانی در صورت مشاهده موارد و یا افراد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان گذارند، گفت: تامین و پایداری امنیت و آرامش جامعه و دستگیری سریع تر و آسان تر مجرمان در گرو مشارکت، همراهی و همکاری شهروندان با پلیس است. اخلالگران در نظم عمومی باید بدانند که نیروهای پلیس هیچگاه اجازه برهم زدن آرامش روحی و روانی و آسایش شهروندان را به آنان نخواهد داد.

وی از مردم خواست تا ضمن رعایت موارد و اصولی ایمنی در منزل، خودرو و سایر موارد، مانع از دسترسی سهل و آسان سارقان برای ارتکاب به دزدی شوند.

سرهنگ کهیایی از تامین امنیت به عنوان وظیفه ذاتی پلیس نام برد و افزود: بدون شک نیروهای پلیس در جهت انجام این وظیفه به نحو مطلوب و درست، تمامی تلاششان را به کار می برند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد