سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

«من ناصر حجازی هستم» در ساحل اهواز

فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» ساخته نیما طباطبایی در سینما ساحل اهواز روی پرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ این مستند در گروه اکران هنر و تجربه در سینما ساحل اهواز هر روز در نوبت ساعت 16 و 30 دقیقه روی پرده می‌رود.

تهیه‌کنندگی این فیلم مستند 108 دقیقه‌ای را امیر رفیعی و مصطفی علمی‌فرد برعهده دارند.

شهاب حسینی، بهرام رادان، پرویز پرستویی، مسعود رایگان، رویا تیموریان و مهران مدیری راویان «من ناصر حجازی هستم» هستند.

این فیلم به زندگی ناصر حجازی دروازه‌بان افسانه‌ای و مربی فوتبال ایران در پنج فصل می‌پردازد. این پنج فصل به ترتیب با نام‌های من رویایی دارم، آخرین مرد مقاوم، سهراب‌کشی، استقلال تا استقلال و پرواز عقاب در این فیلم گنجانده شده‌اند.

مجری طرح (امیر رفیعی)، روایت متن (شهاب حسینی، بهرام رادان، پرویز پرستویی، مسعود رایگان، مهران مدیری و رویا تیموریان)، خواننده (رضا یزدانی)، نویسنده (خسرو نقیبی)، تحقیق و پژوهش (امیر رفیعی و نیما طباطبایی)، تدوین (مهدی مهرنیا)، دستیار تدوین (کیخسرو کاووسی)، آتالوناژ (رامتین فیروزیان)، موشن گرافیک (سیاوش زندی‌قشقایی)، موسیقی (محمد خرمی‌نژاد)، صدا (مهدی اکبریان‌پور)، دستیار صدا (طاهر اکبریان‌پور)، صدابردار استودیو (محمد خرمی‌نژاد)، صدابردار (محمد مرتضایی) و تصویربردار (ابوا) سایر عوامل «من ناصر حجازی هستم» هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد