سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

از سوی معاونت راهبردی فرماندهی معظم کل قوا

مدیرعامل «کشتی‌سازی اروندان» به‌عنوان مدیر جهادی کشور انتخاب شد

از سوی معاونت راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا، مدیرعامل کشتی‌سازی اروندان خرمشهر به‌عنوان مدیر جهادی کشور انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل «کشتی‌سازی اروندان» به‌عنوان مدیر جهادی کشور انتخاب شد                

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، شرکت کشتی‌سازی اروندان، به‌عنوان یکی از هفت قدرت برتر جهان در صنعت کشتی‌سازی، سال‌های متمادی به خاطر سوء مدیریت دچار بحران و رکود شده بود و به همین دلیل، صدمات زیادی به بخش اقتصاد و اشتغال در منطقه وارد کرده بود. 

به همین منظور پس از روی کار آمدن «ارسلان غمگین» به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت از سال 91، این شرکت ضمن جبران زیان‌های فراوان، اجرای پروژه‌های راکد و پرداخت بدهی‌ها به پرسنل و سازمان تأمین اجتماعی، تلاش برای اجرای پروژه‌های راکد در این شرکت آغاز کرد. 

هم‌اکنون این کارخانه در حال تکمیل دو پروژه عظیم کاتاماران و لندینگ کرافت است و در آینده نزدیک، این دو شناور عظیم وارد آب‌های جهانی خواهند شد. 

در همین راستا و به‌پاس احیای دور از انتظار شرکت کشتی‌سازی اروندان در شرایط رکود اقتصادی کشور و بحران بی‌کاری در منطقه، از سوی سرلشکر «مصطفی ایزدی» معاونت راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا، «ارسلان غمگین» به‌عنوان مدیر جهادی کشور در سال 94 انتخاب و معرفی شد. 

وی در مراسمی که به مناسبت جشن‌های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب در مسجد جامع غدیر تهران برگزار شد در جمع فرماندهان و مدیران جهادی کشور، همچنین خانواده‌های معظم شاهد، حکم خود را دریافت کرد. 

خبرگزاری فارس در آینده نزدیک گزارش‌هایی در خصوص نحوه احیا و چگونگی دوران رکود این کارخانه عظیم و شناخته شده در جهان، همچنین عملکرد آن در دوران تحریم منتشر خواهد کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد