سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آغاز توزیع ملزومات برگزاری انتخابات در خوزستان؛

استاندار: توزیع تعرفه‌های انتخابات در امنیت کامل در حال انجام است

استاندار خوزستان گفت: توزیع تعرفه‌های انتخابات بین شهرستان‌ها در امنیت کامل و با رعایت تمام اصول نظارتی در حال انجام است.

عبدالحسن مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: هر چند انتخابات علی‌الاصول در یک روز برگزار و پس از آن نیز در یکی دو روز کار شمارش آرا انجام می‌شود ولی بعد از پایان هر انتخابات، باید مقدمات انتخابات بعدی فراهم شود تا نقایصی که در دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها و بخشنامه‌ها وجود داشته و همچنین موارد پشتیبانی و تدارکات و آنچه می‌تواند تسهیل انتخابات را با مشکل مواجه کند، رفع شود.

وی افزود: در مدت دو سال قبل از هر انتخابات برنامه‌ریزی لازم برای چاپ تعرفه‌ها، تامین صندوق‌ها و هماهنگی‌های لازم بین بخش‌های مختلف اجرایی و نظارت صورت می‌گیرد. شاید نماد و شکل ظاهری امور انتخابات که مردم می‌بینند، همان یک روز برگزاری انتخابات باشد ولی این‌که حدود 4 میلیون تعرفه در استان خوزستان برای دو بخش انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی توزیع و مجددا جمع‌آوری و شمارش شود، کار بسیار سنگینی است و مجموعه‌ای 50 هزار نفری در استان درگیر این روند هستند و در زمان اجرا تا زمانی که آرا شمارش و ابلاغ شوند، فعالیت می‌کنند.

استاندار خوزستان گفت: در استان 2996 شعبه اخذ رای خواهیم داشت که از این تعداد 2121 شعبه ثابت و 875 شعبه نیز سیار هستند. برگزاری انتخابات در استان با 5992 صندوق اخذ رای انجام خواهد شد

مقتدایی ادامه داد: امروز نیز شاهد توزیع تعرفه‌های انتخابات بین شهرستان‌ها هستیم که این امر در امنیت کامل و با رعایت تمام اصول نظارتی در حال انجام است.

وی گفت: امیدواریم که نتیجه انتخابات در وهله نخست حضور مردم و پس از آن آرا با پشتوانه آنان برای نظام و موجب موفقیت و کارایی بیشتر نظام جمهوری اسلامی باشد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: هفتم اسفندماه مردم پیام‌دهنده هستند؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله یک انتخابات داشته‌ایم و تقریبا هیچ نسلی نبوده است که در سال اول سن قانونی رای دادن، تجربه رای دادن را نداشته باشد، به همین دلیل بدون شک مطمئن هستیم که مردم حضوری گرم و پررنگ پای صندوق‌ها خواهند داشت و این پشتوانه‌ای برای دو مجلس اساسی و تعیین‌کننده خبرگان رهبری و شورای اسلامی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد