سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

رقابت‌های انتخابی پهلوانی و زورخانه‌ای خوزستان با شناخت نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات کشوری به پایان رسید.

علی منظمی، دبیر هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه (نهم بهمن‌ماه) در زورخانه حیدر کرار اهواز برگزار شد. وی بیان کرد: این رقابت‌ها در رشته هنرهای فردی و در دو وزن 90- و 90+ کیلوگرم به انجام رسید. 

دبیر هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خوزستان در ادامه گفت: در این مسابقات که در رده سنی آزاد برگزار شد، ورزشکاران در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی، میل بازی، میل‌گیری، سنگ و کباده با یکدیگر رقابت کردند. 

او خاطرنشان‌کرد: 28 ورزشکار در قالب تیم‌های شوشتر، دزفول، ماهشهر، پایگاه وحدتی و مسجدسلیمان در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند.

منظمی با اشاره به نفرات برتر وزن 90- کیلوگرم مسابقات عنوان کرد: در رشته میل‌گیری سنگین، محمد نصیری از شوشتر به عنوان نخست دست یافت، در رشته کباده، محمد سیاوشی و فرزاد محمودی به ترتیب از شوشتر و مسجدسلیمان به صورت مشترک اول شدند، در رشته چرخ تیز این وزن، جعفر صادقی از پایگاه وحدتی در مکان نخست ایستاد و در رشته سنگ هم شهریار مرادی از مسجدسلیمان در جایگاه اول قرار گرفت.

وی گفت: در وزن 90+ کیلوگرم تنها احمد گودرزی از شوشتر و در رشته کباده توانست به حد نصاب لازم دست پیدا کند و هیچ یک از ورزشکاران سایر رشته‌ها، حد نصاب لازم را کسب نکردند.

دبیر هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خوزستان با اشاره به رشته کباده در وزن 90- کیلوگرم توضیح داد: در این بخش با توجه به این‌که دو ورزشکار به صورت مشترک اول شده‌اند، یک مسابقه انتخابی بین آن‌ها برگزار می‌شود و نفر برتر به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهد شد.

او در پایان اظهار کرد: بدین ترتیب نفرات نخست هر یک از رشته‌ها در قالب تیم هیات خوزستان به مسابقات قهرمانی کشور که 29 و 30 بهمن‌ماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

تنیسور خوزستانی در رقابت‌های آزاد و دسته یک نوجوانان زیر 15 سال کشور با کسب عنوان نایب‌قهرمانی، به دسته برتر کشور راه پیدا کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این مسابقات از هشتم بهمن‌ماه به مدت سه روز در بندرعباس برگزار شد.  در پایان این رقابت‌ها، سامان ذلکی‌زاده از خوزستان به عنوان نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد و محمدامین منتظری از قم و میلاد نظامی از تهران به ترتیب در جایگاه‌های اول و سوم قرار گرفتند. نفرات اول تا ششم این مسابقات به دسته برتر نوجوانان کشور راه پیدا کردند.

تیم نفت‌امیدیه با وجود عملکرد خوب در دور برگشت مسابقات لیگ یک والیبال بانوان کشور، نتواست به سوپرلیگ کشور راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان،  نفت امیدیه در دور برگشت این مسابقات از هفتم تا نهم بهمن‌ماه در گروه یک این رقابت‌ها در صومعه‌سرا به مصاف تیم‌های المان استرآباد، سفیر گیلان و آریا صنعت خان‌پور رفت.

نماینده استان در این مرحله برابر هر سه حریف خود به برتری رسید ولی در نهایت با کسب 9 امتیاز و با قرار گرفتن در رده سوم گروه خود، نتوانست به سوپر لیگ کشور راه پیدا کند. نفت امیدیه در دور رفت تنها موفق به کسب یک امتیاز شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد