سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اهوازی‌ها به هیچ عنوان آب شیرین بشکه‌ای نخرند

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: عرضه و فروش بشکه‌های آب شیرین فاقد مشخصات و لیبل وزارت بهداشت، ممنوع است و به دستور مقام قضایی و از سوی نیروی انتظامی با فروشندگان برخورد خواهد شد.

مهرداد شریفی با اشاره به عرضه بشکه‌های آب شیرین در سطح شهر اهواز اظهار کرد: عرضه و فروش بشکه‌های آب شیرین توسط دوره‌گردهای سیار و سوپرمارکت‌ها مشکلی است که در سطح شهر اهواز با آن مواجهیم.

وی افزود: بشکه‌های آب شیرین مورد تایید مقامات بهداشت نیست، فروشندگان این آب‌ها سامان‌دهی نشده‌اند و مشخص نیست که این آب از کجا تهیه می‌شود.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز عنوان کرد: در جلسه شورای سلامت، موضوع عرضه آب شیرین مطرح شد. در جهت جلوگیری از ادامه عرضه این آب‌ها، به دستور مقام قضایی و از سوی پلیس نیروی انتظامی، نسبت به توقیف بشکه‌های آب شیرین تاییدنشده اقدام خواهد شد.

شریفی گفت: آب‌های بسته‌بندی نشده، فاقد مشخصات و لیبل وزارت بهداشت و درمان هستند. سلامت این آب‌ها که در سوپر مارکت‌ها و یا به صورت سیار در سطح شهر اهواز توزیع می‌شود، از سوی سازمان استاندارد و وزارت بهداشت و درمان تایید نشده است.

وی ادامه داد: شهروندان تحت هیچ شرایطی بشکه‌های آب‌شیرین فاقد لیبل و استاندارد تعیین شده از سوی وزارت بهداشت هستند، خریداری نکنند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز اظهار کرد: افرادی که در استفاده از آب لوله‌ کشی شهر اهواز حساس هستند، می‌توانند به عنوان جایگزین از آب‌های معدنی بسته‌بندی استفاده کنند. آب‌های معدنی، استاندارد هستند و زیر نظر مجموعه وزارت بهداشت بسته‌بندی می‌شوند، در حالی که بر نحوه تهیه بشکه‌های آب‌شیرین هیچ نظارتی وجود ندارد.

منبع: ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد