سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از نماز جمعه اهواز

جمع زیادی از کاندیداها صلاحیت شان احراز نشد دراین زمینه اولا شورای نگهبان دستور می دهند رسیدگی شود و هرچه این شورا اعلام نمود برای ما متبع و محترم است و نظر نهایی نظر آنهاست و البته ما دلمان می خواهد بسیاری از کسانی که در رسیدگی اول احراز نشده اند تجدیدنظر شده و در رسیدگی بعدی صلاحیت آنها احراز شود

  نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اجرایی شدن برجام و سفرهای مهم رئیس جمهور کشورمان به اروپا گفت: مردم ایران بایستی مصرف کالاهایی که در ایران تولید می شود اگر از خارج وارد شود حرام دانسته و تحریم کنند. چرا که این ضربه زدن به اقتصاد خودمان است.


به گزارش تابناک خوزستان، آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه سرمایه گذاری ها بعد از برجام در داخل و خارج افزایس می یابد، افزود: مسئولان در خوزستان باید همه تلاش خود را برای جذب سرمایه گذاران در استان خوزستان بکار بگیرند چرا که ایجاد شغل در استان به جذب سرمایه گذاران و فعال شدن بخش خصوصی وابسته است.

امام جمعه اهواز گفت: لیست کاملی را در این خصوص دیدم که متاسفانه 70/80درصد آن در تهران، درصدی تبریز و مشهد و... بوده و در اهواز نزدیک به صفر است و من از این بابت بشدت ناراضی ام و تا حالا هرچقدر اعتراض کردیم بی نتیجه بوده است.

وی دلیل عدم جذب بخش خصوصی در خوزستان را این چنین توضیح داد که ؛ چون حمایت هایی که در استان های دیگر می شود اینجا نمی شود و نتیجه این است که آمار بیکاری در اینجا بالاتر از جاهای دیگر است با اینکه خوزستان قطب نفت و گاز و کشاورزی ودیگر صنایع و خدمات است.

  وی تاکید کرد: مسئولان باید بنشینند از دستگاه قضایی گرفته تا بازرسی تا مدیران کل و.... تدبیر کنند برای بیکاری و این طلسم بعد از37 سال از انقلاب باید بشکنند.

   خطیب جمعه اهواز گفت: الان فرصتی پیش آمده است و و باید از این فرصت بعد از شکستن تحریم ها را از دست ندهیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین در بخش دیگری از سخنن خود به جایگاه مهم و رفیع شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: جمع زیادی از کاندیداها صلاحیت شان احراز نشد دراین زمینه اولا شورای نگهبان دستور می دهند رسیدگی شود و هرچه این شورا اعلام نمود برای ما متبع و محترم است و نظر نهایی نظر آنهاست و البته ما دلمان می خواهد بسیاری از کسانی که در رسیدگی اول احراز نشده اند تجدیدنظر شده و در رسیدگی بعدی صلاحیت آنها احراز شود. ما بسیاری از آنها را می شناسیم و به آنان ارادت داریم. اگر شد فبها و اگر نشد همه ما سرباز این نظامیم و ادامه دهنده راه شهدا. اگر این سنگر نشد سنگرهای دیگری برای خدمت هست.

وی افزود: در دوره های قبل کسانی بودند در دوره های قبل برای مجلس تایید نشدند ولی بعدا در مسئولیتهای مهمی چون معاون وزیر خدمات بزرگی انجام دادند. باید خودمان را آماده کنیم اگر در این سنگر نشد در سنگرهای دیگر خادم این نظام باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ابراز امیدواری کرد بسیاری از کاندیداهایی که در مرحله قبل، صلاحیت شان در هیات های نظارت تایید نشد توسط شورای نگهبان تایید شوند و گفت: پیشنهاد و استدعای ما هم همین است و البته  شورای نگهبان برای ما مرجع معتبر است و به آن ارادت هم داریم. 

وی همچنین به سفر خود به عتبات عالیات و دیدار با آیت الله سیستانی و سفیر ایران در عراق اشاره و گزارشی از این سفر به نمازگزاران ارائه نمود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد