سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

فارس گزارش می‌دهد

هفته داغ فوتبال در سرمای خوزستان / جنگ بالایی‌ها و مدعیان سقوط

تب فوتبال در لیگ برتر خوزستان به اوج خود رسید و مدعیان قهرمانی و سقوط به جنگ هم می‌روند.

خبرگزاری فارس: هفته داغ فوتبال در سرمای خوزستان / جنگ بالایی‌ها و مدعیان سقوط                

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های این استان با انجام پنج دیدار هفته هفدهم خود را پشت سرگذاشت و طی آن مهاجمان 15 بار مدافعان و گل‌رها را در برابر خود تسلیم کردند.

رقابت‌ها در صدر و قعر جدول بسیار حساس است و تیم‌ها میلی‌متری برای رسیدن به یکدیگر در تعقیب همدیگر هستند.

درحال حاضر رقابت اصلی در صدر جدول بین استقلال رامهرمز و پرسپولیس شوش است، از این دو تیم که بگذریم تلاش پرسپولیس ویس، استقلال خرمشهر، آبی‌پوشان حمیدیه، سپاهان ایذه و جنوب شیبان هم دیدنی است و در پایین جدول نیز یاران آبادان از ادامه مسابقات انصراف داده است.

همین‌طور وحدت اندیمشک، پارسیان بندرامام، پاکدلان آبادان و استقلال رامشیر در بیم و امید قرار دارند. در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های خوزستان استقلال رامهرمز به‌دلیل حاضر نشدن یاران آبادان به سه امتیاز بی‌دردسر دست یافت تا همچنان در صدر جدول باقی بماند.

در مقابل شادی استقلالی‌ها پرسپولیس شوش در آبادان جشنواره گل به‌راه انداخت و با چهار گل پاکدلان این شهر را در هم کوبید. سپاهان ایذه هم در اندیمشک با یک گل از سد وحدت گذشت و با توجه به تفاضل گل بهتر و عدم برگزاری مسابقه استقلال خرمشهر و آبی‌پوشان حمیدیه به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد و پارسیان بندرامام هم در یک بازی برتر تیم شهباز شادگان را با دو گل بدرقه کرد.

جنوب شیبان هم با ارائه یک فوتبال سازمان‌یافته ترمز پرسپولیس ویس را کشید و با دو گل بر این تیم غلبه کرد. تیم استقلال رامشیر هم از تیم‌های موفق این هفته بود که ستاره طلایی ماهشهر را با دو گل مغلوب کرد. استقلال رامهرمز که با محمود احمدی سرمربی کاربلد و موفق خود سودای قهرمانی در سر دارد، این هفته به‌دلیل حاضر نشدن تیم یاران آبادان، بازی سه بر صفر به‌سود استقلال رقم خورد و استقلال با 38 امتیاز همچنان در صدر ایستاده است.

تیم یاران توسط کمیته انضباطی هیئت فوتبال خوزستان از دور مسابقات‌ کنار گذاشت شد و تمامی دیدارهای باقی‌مانده این تیم تا پایان فصل با نتیجه سه بر صفر به‌سود حریفان ثبت خواهد شد. از تیم‌های موفق این فصل لیگ برتر فوتبال خوزستان باید به پرسپولیس شوش اشاره کرد که این هفته میهمان تیم پاکدلان آبادان بود.

شاگردان امین نیسی در تیم پرسپولیس شوش بار دیگر اوج گرفتند و پاکدلان را با شکستی سنگین مواجه ساختند. در این دیدار پرسپولیس موفق شد با چهار گل پیروزی خود را جشن بگیرد و با کسب 37 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

تیم پاکدلان نیز باید فکری به‌حال و روز خود کند و با این روند همسایه دیگر نماینده شهر آبادان در ته جدول باقی خواهد ماند و این تیم با 15 امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار دارد.

در دربی شهر باوی تیم‌های جنوب شیبان و پرسپولیس ویس در زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای ملاثانی به‌مصاف هم رفتند که تیم جنوب شیبان توانست در یک بازی هجومی حریف خود را با دو گل شکست دهد.

در این مسابقه حسن سواری در دقیقه 39 و سجاد تمیمی در دقیقه 68 برای تیم جنوب موفق به گل‌زنی شدند. قرمزپوشان ویس با شکست در این دیدار با 29 امتیاز و تفاضل گل کمتر به مکان چهارم سقوط کرد، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان تماشاگر ویژه بازی جنوب شیبان و پرسپولیس ویس بود.

سپاهان ایذه که میهمان وحدت اندیمشک بود با گلی که در دقیقه 60 توسط سید یحیی رحمانی مهاجم جوان و گل‌زن خود به‌دست آورد این تیم را به جمع صدرنشینان فرستاد. شاگردان یعقوب سلحشور در تیم سپاهان ایذه که تا این‌جای کار خوب نتیجه گرفته‌اند با  29 امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان سوم جدول قرار گرفتند.

وحدت اندیمشک که با به‌خدمت گرفتن مجید مثنوی در اندیشه حضوری پرقدرت است تا از نام و جایگاه فوتبال اندیمشک دفاع کند با 20 امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان نهم جدول رده‌بندی جای گرفته است.
استقلال رامشیر در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال خوزستان میزبان ستاره طلایی ماهشهر بود، آبی‌پوشان رامشیری در این دیدار اجازه برتری را به ماهشهری‌ها ندادند و با ارائه فوتبالی زیبا با دو گل به پیروزی رسیدند.

در نیمه اول با اعلام ضربه پنالتی به سود تیم استقلال رامشیر، این تیم موفق شد توسط محمد حمید گل اول را به‌ثمر برساند. در نیمه دوم نیز روی یک ضربه آزاد عباس کردزنگنه کاپیتان تیم استقلال به زیبایی برای بار دوم دروازه ستاره طلایی ماهشهر را باز کرد.

استقلال رامشیر که در نیم‌فصل دوم با نادیگو خود را باز یافته است همچنان با 16 امتیاز در پایین جدول دیده می‌شود.

ستاره طلایی ماهشهر نیز که این‌ روزها حال و روز چندان مناسبی ندارد هفته‌هاست با کسب نتایج ضعیف و 21 امتیاز به مکان هشتم جدول بسنده کرده است.

در دیگر مسابقه این هفته دو تیم پارسیان بندرامام و شهباز شادگان که در گرداب سقوط قرار دارند در بندرامام به‌مصاف هم رفتند. شاگردان مهدی قاید در تیم پارسیان با نتیجه دو بر یک پیروز شدند تا به آینده راه امیدوار شوند. شهباز شادگان با 20 امتیاز و پارسیان بندرامام با 18 امتیاز رده‌های دهم و یازدهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد