سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دستگیری 18 متهم مرتبط با تیراندازی‌های اخیر در ماهشهر

معاون فرماندار ماهشهر خبر داد

معاون فرماندار ماهشهر از دستگیری 18 متهم مرتبط با تیراندازی‌های اخیر در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری 18 متهم مرتبط با تیراندازی‌های اخیر در ماهشهر                

سالم عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: حادثه اخیر تیراندازی در ماهشهر و کشته شدن یکی از شهروندان حادثه‌ای بسیار تأسف‌بار و حرکتی بسیار مذموم بوده است که باید جدا از منظر امنیتی و انتظامی از لحاظ فرهنگی و اجتماعی نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این حادثه از حیث امنیتی و انتظامی و قضایی و با هماهنگی بسیار خوبی که بین دستگاه‌های مختلف وجود دارد در حال بررسی دقیق است.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: هرچند ظرف سه روز گذشته فرماندار به‌عنوان رئیس شورای تأمین شهرستان به‌منظور دیدار با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در تهران حضور داشت اما بنا به حساسیت موضوع، هماهنگی و پیگیری‌های لازم از طریق دادستان و نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مرتبط صورت گرفت.

عبادی افزود: بر این اساس دادستان شهرستان بندر ماهشهر به‌طور خاص دستور ویژه برای شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی صادر کرده که خوشبختانه ظرف دو شب گذشته مجموعاً 18 نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.

وی در پایان اضافه کرد: اقدامات جدی برای برخورد با برهم‌زنندگان نظم و آسایش شهروندان در دستور کار قرار دارد و نتایج بسیار خوبی نیز در این رابطه به‌دست آمده و به‌لطف خداوند متعال شاهد برچیده شدن این‌گونه شرارت‌ها در سطح شهرستان بندر ماهشهر خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پنج‌شنبه شب گذشته بر اثر حادثه تیراندازی به منزلی در خیابان شهید مجدم بندر ماهشهر یک نفر از ساکنان این منزل مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد