سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

از سفرهای غیرضروری در هوای مه‌آلود و بارانی خودداری کنید

رییس پلیس راه خوزستان به رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های بارانی را دارند، توصیه کرد که تا حد ممکن از سفرهای غیرضروری در هوای مه‌آلود و بارانی خودداری کنند.

سرهنگ قاسم قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: از آنجا که در هوای مه‌آلود دید افقی رانندگان به پایین‌ترین حد خود می‌رسد، رانندگانی که قصد ورود به جاده‌های مه‌آلود را دارند، از سبقت گرفتن، حتی سبقت‌های مجاز خودداری کنند.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که رانندگان باید در جاده‌های مه‌آلود و بارانی مدنظر داشته باشند، رعایت فاصله با خودرو جلویی به دلیل لغزندگی جاده و مدت زمانی بیشتر ترمز است. همچنین خودرو باید پیش از ورود به جاده از نظر فنی به طور کامل چک شود تا در طول مسیر دچار مشکل نشوند.

قدرتی تصریح کرد: رانندگان برای سفر در هوای بارانی حتما پتو، چراغ قوه، سیم بکسل و غذای کنسروی به همراه داشته باشند تا در صورت بروز مشکل بتوانند نیازهای اولیه خود را رفع کنند. هنگام رانندگی در هوای بارانی، در طول مسیر و به ویژه در پیچ‌ها که لغزندگی بیش از حد رانندگان را با خطر روبه‌رو می‌کند، ضروری است که سرعت مطمئنه رعایت شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد