سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

علت تیراندازی اخیر در ماهشهر

   

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: علت تیراندازی اخیر در این شهرستان اختلافات شخصی و خانوادگی بوده است.
 به گزارش مشرق، جلیل زبیدی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر، اظهار کرد: در پی حادثه تیراندازی پنج‌شنبه شب به درب منزلی در خیابان شهید مجدم بندر ماهشهر که متأسفانه منجر به کشته شدن یک جوان شد، موضوع در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که علت تیراندازی اختلافات قبلی خانواده مقتول با افرادی مشخص بوده است و پیش از این نیز یک بار به این خانه تیراندازی شده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران انتظامی و آگاهی شهرستان سه نفر در این ارتباط دستگیر شده‌اند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.
زبیدی با اشاره به وجود برخی فرهنگ‌های نادرست در جامعه گفت: متأسفانه بعضی از افراد برای حل مسائل شخصی خود قانون را نادیده می‌گیرند و از روش‌های غیرمنطقی می‌خواهند زودتر به راه حل برسند که علت این رفتارها و ناهنجاری‌ها ضعف فرهنگی است.
وی ادامه داد: علاوه بر این در سال‌های اخیر تیراندازی در مراسم عروسی و عزا در بین جمعیت فراوان و غالبا توسط افراد کم سن و سال و بدون تخصص صورت می‌گیرد که این مسئله منجر به ایجاد ناامنی در جامعه و گاهاً منجر به حوادث ناگوار می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: استفاده از سلاح‌ گرم و اقدام به تیراندازی در مراسم عروسی و عزا از نظر قانون جرم تلقی می‌شود و پلیس با ناامن‌کنندگان امنیت جامعه قاطعانه برخورد می‌کند.
زبیدی در پایان با دعوت از شهروندان به همکاری در راستای برقراری نظم و امنیت، اضافه کرد: از شهروندان فهیم انتظار می‌رود بدون آگاهی کامل و تایید نهایی پلیس در مورد اتفاقات و حوادث امنیتی، احساسی اظهار نظر نکنند چرا که این موضوع باعث احساس ناامنی در جامعه می‌شود.
منبع: فارس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد